مدير عامل نيروگاه رامين در جلسه شوراي اداري شهرستان باوي

استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرستان باوی رویکرد اصلی نيروگاه رامين در سال ۱۴۰۱ است

کد خبر: ۱۲۹۷۷۰
۱۷:۰۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

 دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومي نيروگاه رامين : در جلسه اي كه به رياست فرماندار شهرستان باوي و با حضور آيت الله فرهاني نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري ، سيدكريم حسيني نماينده مجلس شوراي اسلامي ، ائمه جمعه و ديگر اعضاي اين شورا برگزار شد مدير عامل نيروگاه رامين با اشاره به اینکه تولید پایدار انرژی برق رسالت اصلی این مجموعه صنعتی بشمار می رود ،تقویت تعاملات و استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرستان باوی را مهمترین رویکرد این نیروگاه در سال ۱۴۰۱ عنوان نمود.

 

محمدی با اشاره به توليد انرژي برق در شرايط سخت تحريمي و مشكلات اقتصادي ، افزايش قيمت قطعات يدكی و مواد شیمیایی و همچنین کاهش نقدینگی را ازچالشهای عمده این نیروگاه دانست و تولید بیش از ۹ میلیون ۳۰۰ مگاوات ساعت انرژی برق و گذر موفقیت آمیز از این مشکلات را حاصل تلاش همه تلاشگران این نیروگاه عنوان نمود. 

وی اولویت قراردادن شهرستان باوی در استخدام 30 نفر كارشناس فنی و جذب 5 نخبه دانشگاهي و اولویت قرار دادن جذب كارگران فني و ساده بومی شهرستان باوی جهت اشتغال موقت و فصلی در تعمیرات اساسی واحد ۳ این نیروگاه را از اقدامات شاخص این نیروگاه در این حوزه دانست .

محمدی همچنین تاكيد كرد این نیروگاه امكان استخدام بي ضابطه را نداشته و حرکت در چارچوب قانون و دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی را فصل الخطاب این نیروگاه در این زمینه است.

مدیرعامل نیروگاه رامین استفاده از ظرفيت هاي شهرستان باوی را از اولویت های خود طی ۲ سال گذشته دانست و بر تقویت آن و توسعه تعاملات اجتماعی با این شهرستان طی سال ۱۴۰۱ تأکید نمود.

  محمدی در خصوص ترخیص کارگران فصلی تعميرات اساسي نيروگاه نیز گفت: هرساله طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شده و با هماهنگی های لازم اقدام به تعمیرات اساسی یکی از واحد‌های تولید برق در فصل زمستان و در یک بازه ۳ ماهه می کنیم که جذب جوانان بومی شهرستان باوی بصورت فصلی نیز از اولویت های ما در این پروژه بوده است.

وی ادامه داد: به فراخور زمان و با به پایان رسیدن فرآيند تعميرات بخشهای مختلف ،متعاقباً كارگران اين قسمت ها ترخيص شدند و طبق برنامه ریزی های هرساله سایر کارگران این پروژه طی روزهای آتی ترخیص می شوند.

 

محمدی از تداوم اجرای تعمیرات اساسی یکی از واحد‌های نیروگاه در اواخر پاییز و اوایل زمستان سال جاری خبر داد و اظهار امیدواری نمود با حمایت مسئولان شهرستان و استان خوزستان شاهد تسریع در احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ویس و همچنین طرح بازتوانی واحد‌های تولید برق نیروگاه رامین بوده تا وضعیت اشتغال جوانان این شهرستان نیز بهبود یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: