خوزستان نیازمند یک هیات فوتبال با تفکرات ورزشی است/لزوم کمک برای بازگردانی فوتبال خوزستان به جایگاه اصلی خود

کد خبر: ۱۲۹۲۳۳
۲۲:۴۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱


به گزارش  دیدارنیوز _خوزستان | علی خواجوی کارشناس تربیت بدنی خوزستان گفت: طی ۱۰ سال در لیگ برتر فوتبال ایران به قضاوت پرداختم در هیچکدام از بخش‌های فوتبال در خوزستان به صورت حرفه‌ای عمل نکرده ایم، لذا باید پرورش بازیکن و مربی برای تزریق به لیگ برتر کشور انجام می‌شد.

وی بیان داشت: کلاس‌های مربی گری برگزار می‌شود اما خروجی لازم را ندارد؛ فوتبال یک صنعت است و باید با روش‌های علمی و اصولی آن را اداره کرد.

خواجوی با بیان اینکه در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پیگری لازم برای فوتبال استان انجام نمی‌شود، تصریح کرد: باید فردی شایسته و با مدیریت در راس فوتبال خوزستان قرار بگیرد، در گذشته خوزستان مهد فوتبال کشور بود، اما اکنون اینگونه نیست.
این داور فوتبال می‌گوید: مربیان، بازیکنان، و کادر فنی تیم‌های خوزستانی غیر بومی هستند، این امر زیبنده استان نیست، افراد توانمند در ورزش خوزستان یا خانه نشین شده یا مهاجرت کرده اند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: از بنی تمیم مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان انتظار می‌رود، شرایط ایجاد انتخابات سالم در هیات فوتبال استان فراهم کند.
 
وی با اشاره به تعداد تیم‌های لیگ برتری در فوتبال و فوتسال خوزستان افزود: متولی فوتبال، هیات فوتبال است که باید برای حل مشکلات و ساختارسازی باشگاه اقدام کند و طالقانی باید کنار باشگاه‌های فوتبال باشد.

خواجوی ادامه داد: هیات فوتبال کاربلد نیست و از افراد توانمند استفاده نکرده است، لذا باید یک مجموعه جدید با تفکرات فوتبالی روی کار بیایید، و نباید سلیقه‌ای عمل کرد.

این داور اسبق فوتبال لیگ برتر اظهار داشت: فوتبال یک ورزش و تجارت است، انتظار می‌رود در انتخابات شرایطی ایجاد شود تا فوتبال خوزستان از این شرایط خارج و کمک شود فوتبال خوزستان به جایگاه اصلی خود بازگردد. همچنین اداره کل ورزش و جوانان به عنوان ناظر بر انتخابات و عملکرد هیات‌ها و رئیس هیات‌ها اقدام کند.
وی در پایان گفت: در زمینه حمایت از داوران هیچ اقدامی انجام نشده، آموزش، امکانات و ... برای آن‌ها فراهم نشده است و داوران پیشکسوت به آن‌ها بها داده نشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: