تجاوز نظامی ارتش پوتین به اوکراین

اوکراین: روسیه «چند صد هزار تن» غلات را دزدید!

معاون وزیر کشاورزی اوکراین می‌گوید، نیرو‌های روسی «چند صد هزار تن» غلات را در مناطقی از اوکراین که تحت اشغال خود دارند به سرقت برده‌اند.

کد خبر: ۱۲۸۵۱۲
۱۴:۲۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

دیدارنیوز: در حالی که بیش از دو ماه از زمان حمله نظامی مسکو به اوکراین می‌گذرد، مقامات اوکراینی می‌گویند روسیه «چند صد هزار تن» غلات را دزدیده است.

معاون وزیر کشاورزی اوکراین می‌گوید، نیرو‌های روسی «چند صد هزار تن» غلات را در مناطقی از اوکراین که تحت اشغال خود دارند به سرقت برده‌اند.

تاراس ویسوتسکی در گفتگو با تلویزیون ملی اوکراین ابراز نگرانی کرد که بیشتر آنچه که به گفته وی یک و نیم میلیون تن غلات ذخیره شده در سرزمین‌های اشغالی است نیز توسط نیرو‌های روسیه به سرقت رفته باشد.

وزارت دفاع روسیه: به ۳۹۰ هدف اوکراینی حمله کردیم
وزارت دفاع روسیه می‌گوید در طول جمعه شب توانسته با شناسایی ۳۸۹ هدف اوکراینی از جمله ۳۵ نقطه کنترل، به آن‌ها حمله کند.

بر اساس این گزارش روسیه مدعی شده که در این حملات توانسته ۱۵ انبار اسلحه و مهمات و همچنین چهار تاسیسات نظامی اوکراینی‌ها را منهدم کند.

روسیه می‌گوید گفتگو‌های آمریکا و روسیه رسما متوقف شده است
ولادیمیر پریماکوف، رئیس بخش کنترل و عدم اشاعه هسته‌ای در وزارت خارجه روسیه می‌گوید گفتگو‌های ثبات راهبردی میان واشنگتن و مسکو رسما متوقف شده است.

آقای پریماکوف به خبرگزاری تاس گفته این تماس‌های می‌تواند پس از تکمیل آنچه روسیه «عملیات نظامی ویژه» خود در اوکراین می‌نامد، از سر گرفته شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: