جلسه فی مابین دانشگاه پیام نوراستان خوزستان با اداره فنی و حرفه ای استان

کد خبر: ۱۲۷۵۹۱
۱۵:۱۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

 دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان، جلسه ای با موضوع تفاهم نامه فی مابین دانشگاه پیام نور استان خوزستان و اداره فنی و حرفه ای استان با حضور پروفسور سواری رئیس پژوهشکده دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، دکتر جلالی سرپرست دانشگاه پیام نور استان و جمعی از مدیران ستادی،دکتر بیت مشعل مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان و جمعی از مدیران مربوطه در سالن جلسات اداره فنی و حرفه ای استان برگزارشد.

 

در ابتدای جلسه، پروفسور سواری اظهارداشت: دانشگاه پیام نور خوزستان در اغلب شهرهای استان شعبه دارد و این یک مزیت است.تولیدی که مبتنی بر دانش بنیان باشد و فنی و حرفه ای این پتانسیل را دارد.

 

ایشان سه حوزه مالی( علوم انسانی)، آموزش های ملی و فرا ملی و همچنین فناوری های نوین و اقتصاد دانش بنیان را مهمترین عوامل پیشرفت دانست.

 

در ادامه جلسه، دکتر جلالی سرپرست دانشگاه پیام نور استان اظهارداشت: دانشگاه پیام نور و اداره فنی و حرفه ای مکمل هم هستند و با جلسات مشترک نیازهای هم را بهتر بشناسند.

 

وی افزود: من به کار تیمی بسیار معتقد هستم چرا که در کار تیمی چالش ها و ضعف ها و قوت ها نمایان خواهد شد.

 

دکتر بیت مشعل مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان بیان کرد: با نگاه بهتر وشتاب بیشتر تفاهم نامه فی مابین انجام شود.

 

باید به جوانان مهارت بیاموزیم و راهکار هایی تهیه شود تا موانع حقوقی و درآمد رفع گردد و ما آمادگی کامل خود را اعلام می کنیم.

 

در پایان مقرر گردید کارگروه تخصصی طرفین هر چه سریع تر برای اجرایی نمودن راهبردهای مدنظر تشکیل گردد.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: