ستاره ایرانی با درخشش بی‌نظیر جواب حملات رقبا را داد

طارمی را عصبانی کنید

طارمی تا به حال بار‌ها و بار‌ها نشان داده راه گریز از مخمصه را خوب بلد است و اتفاقا حملات غیرمنطقی و ناحق به او، می‌تواند به‌عنوان یک عامل انگیزشی پیش‌برنده برای این بازیکن عمل کند. بدون تعارف وضع سایر لژیونرهای‌مان زیاد خوب نیست و این مسئله اهمیت آمادگی طارمی در ماه‌های منتهی به جام‌جهانی را بیشتر نشان می‌دهد. امیدواریم رقبای ایران در قطر هم به اندازه کافی در عصبانی کردن طارمی بکوشند.

کد خبر: ۱۲۷۵۶۸
۱۳:۴۹ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز: مثل خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ و با اراده، مهدی طارمی هم این ویژگی خاص را دارد که با گل پاسخ گلوله را بدهد. او هر زمان مورد انتقادات شدید و غیرمنصفانه قرار می‌گیرد، با درخشش مضاعف منتقدانش را ساکت می‌کند.

حتما در جریان هستید که طی چند روز گذشته رسانه‌های نزدیک به اسپورتینگ لیسبون، مهاجم ایرانی پورتو را با الفاظی ناشایست به تمارض و فریبکاری برای گرفتن پنالتی و مسائلی از این دست متهم کردند. غوغا به‌پا شد و پورتویی‌ها هم به‌طور مفصل و جانانه جواب طرف مقابل را دادند.

پاسخ اصلی را، اما خود طارمی در زمین باید می‌داد که داد. در شب عجیبی که پورتو با ۷ گل پورتیموننزه را شکست داد، مهدی مرد اول میدان بود. او قبل از دقیقه ۷۰ تعویض شد، اما در همان مدت هم ۳ گل زد و یک پاس گل داد تا هم آمادگی‌اش را به رخ بکشد و هم تیمش را بیش از قبل در مسیر قهرمانی در لیگ پرتغال قرار بدهد. شادی ویژه مهدی هم بعد از این شب طوفانی، نشان دادن «هیس» خطاب به منتقدان بود که البته روی جلد مطبوعات پرتغالی هم رفت.

طارمی تا به حال بار‌ها و بار‌ها نشان داده راه گریز از مخمصه را خوب بلد است و اتفاقا حملات غیرمنطقی و ناحق به او، می‌تواند به‌عنوان یک عامل انگیزشی پیش‌برنده برای این بازیکن عمل کند. مهدی که با درخشش خیره‌کننده‌اش در این مسابقه به دومین گلزن و سومین پاسور برتر لیگ پرتغال تبدیل شد، همچنان ارزش‌های فنی فوق‌العاده‌اش را نشان می‌دهد.

بدون تعارف وضع سایر لژیونرهای‌مان زیاد خوب نیست و این مسئله اهمیت آمادگی طارمی در ماه‌های منتهی به جام‌جهانی را بیشتر نشان می‌دهد. امیدواریم رقبای ایران در قطر هم به اندازه کافی در عصبانی کردن طارمی بکوشند. البته فعلا انگلیسی‌ها گام‌های خوبی در این مسیر برداشته‌اند و همان جلد روزنامه سان با تیتر «خدا را شکر به ایران خوردیم» می‌تواند کار را دربیاورد! منتظر درخشش مهدی در پاییز سرنوشت‌ساز پیش‌رو هستیم.

منبع: همشهری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: