عصبانیت مجیدی بعد از باخت مقابل نساجی

داوری‌ها به ضرر استقلال است؟

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از حذف از جام حذفی در کنفرانس خبری بعد از بازی حسابی عصبانی بود و حرف‌های جنجالی‌ای هم زد. با توجه به ۲ صحنه مدنظر سرمربی استقلال و نظر کارشناسان داوری، این تیم حداقل در این ۲ بازی از داوری لطمه‌ای ندیده است و دست‌های پشت پرده‌ای در این ۲ بازی برای زمین زدن استقلال وجود نداشته است.

کد خبر: ۱۲۷۰۸۱
۱۲:۴۱ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، عوامل بیرونی را علت اصلی حذف این تیم از جام حذفی می‌داند.

استقلال فصل رویایی‌ای را همراه با فرهاد مجیدی سپری می‌کند. این تیم که در فاصله ۶ هفته مانده به پایان لیگ برتر، ۶ امتیاز با نزدیک‌ترین رقیب خود پرسپولیس در صدر جدول رده‌بندی فاصله دارد و در تلاش است به ۵ دوره قهرمانی پیاپی پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر پایان دهد، شب گذشته با باخت در ضربات پنالتی مقابل نساجی، از رسیدن به نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌های جام حذفی بازماند.

استقلالی‌ها در حالی بازی خانگی را به نساجی واگذار کردند که در نیمه دوم وقت‌های اضافه بازی توسط مهاجم تعویضی خود آرمان رمضانی به گل رسیدند، گلی که امیر عرب‌براقی داور بازی آن را مردود اعلام کرد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از حذف از جام حذفی در کنفرانس بعد از بازی حسابی عصبانی بود و حرف‌های جنجالی‌ای هم زد.

داور شیتیل بگیر کارشناس شده
مجیدی در بخشی از حرف‌های خود بعد از بازی مقابل نساجی به انتقاد از یکی از داوران قدیمی پرداخت و گفت: «برای من جالب است، داوری که در دهه ۸۰ و زمانی که خودم فوتبال بازی می‌کردم، شیتیل گرفته بود، بازی را درآورد و محروم شد، الان ارتقای مقام پیدا کرده و در تلویزیون نظر کارشناسی می‌دهد و نمی‌دانم با چه رویی داوری‌ها را کارشناسی می‌کند».

کارشناسی داوری‌ای که مدنظر سرمربی استقلال است، در این روز‌ها بیشتر از سایر کارشناسان در برنامه‌های ورزشی صدا‌وسیما حاضر می‌شود و مجیدی اعتقاد دارد که شخصی که به دلیل گرفتن رشوه در دوران قضاوت خود برای همیشه از داوری کنار گذاشته شده، صلاحیت حضور در بخش‌های کارشناسی داوری برنامه‌های ورزشی را ندارد.

می‌خواهند مانع از اوج گرفتن استقلال شوند
استقلالی‌ها اولین بازی سال جدید خود را هفته گذشته مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار کردند. در این بازی رضا مهدوی در دقیقه ۴۱ رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال را به دلیل خطا بر روی ابراهیم صالحی مهاجم پیکان با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد. استقلال ۱۰ نفره در نهایت مقابل میهمان خود پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد.

مجیدی که اعتقاد دارد تصمیم مهدوی در آن بازی اشتباه بوده، بعد از شکست مقابل نساجی در همین ارتباط گفت: «بهانه نمی‌گیرم، اما هفته پیش و آن روزی که آمدم در کنفرانس حرف‌هایی زدم و شما خبرنگاران علیه من جبهه گرفتید، الان می‌توانید آن مسائل را ببینید. تا دیدند استقلال در حال جان گرفتن است، شروع کردند که یک هفته ما را ۱۰ نفره کنند و یک هفته گل‌مان را نگیرند».

سرمربی استقلال در حالی از دست‌های پشت پرده برای جلوگیری از موفقیت‌های این تیم حرف می‌زند که در مورد صحنه اخراج مدافع برزیلی آن‌ها مقابل پیکان، کارشناسان اتفاق نظر دارند که تصمیم داور در آن صحنه درست بوده و در مورد صحنه گل آرمان رمضانی مقابل نساجی هم بعد از توضیحات داور بازی، مشخص شد که او تصمیم درستی گرفته و رمضانی مدافع نساجی را شارژ کرده است. (قبل از توضیحات داور این تصور وجود داشت که او خطای رمضانی بر روی علیرضا حقیقی را گرفته که این تصمیم در آن زمان اشتباه تلقی می‌شد.)

با توجه به ۲ صحنه مدنظر سرمربی استقلال و نظر کارشناسان داوری، این تیم حداقل در این ۲ بازی از داوری لطمه‌ای ندیده است و دست‌های پشت پرده‌ای در این ۲ بازی برای زمین زدن استقلال وجود نداشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: