آئین تودیع و معارفه مدیرامور برق منطقه یک اهوازبرگزار شد

مدیرعامل برق اهواز درآئین تودیع و معارفه مدیرامور برق منطقه یک گفت: استفاده از رمز ارزهای غیرمجاز آثار زیانباری روی شبکه توزیع برق می گذارد

کد خبر: ۱۲۶۴۳۱
۱۵:۲۵ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

 دیدارنیوز | به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت در آئین تکریم و معارفه مدیراموربرق منطقه یک گفت: اختلاف قیمت برقی که در اختیار همشهریان عزیز قرار می گیرد با قیمت جهانی باعث شده برخی اقدام به استفاده غیرمجاز از برق و دستگاههای رمز ارز نمایندکه این پدیده آثار زیانباری روی شبکه گذاشته و آسیب جدی به وسایل الکترونیکی مردم می زند.

 

عبدالحمیدعباس شیاری افزود: به منظورعبور موفق از پیک تابستان آتی باید از همه ظرفیتها برای تامین برق مطمئن و پایدار جهت رفاه مردم استفاده کرد و در این راستا برخورد جدی با استفاده کنندگان از برق غیرمجاز و رمز ارزهای غیرمجاز و همچنین اجرای برنامه های مدیریت مصرف ضروری است. 

 

 شیاری در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به ضرورت برنامه ریزی به منظور عبور از پیک 1401گفت: همکاران ما باید با آمادگی کامل در مسیر تامین برق مطمئن و پایدار بکوشند و در این راه به مدیریت مصرف و رویت پذیری و کنترل بار توجه جدی نشان دهند.

 

مدیرعامل اهواز با تقدیر از زحمات آرش بندارزاده مدیرسابق اموربرق منطقه یک گفت: مدیریتها امانتهائی هستند که مدت کوتاهی در اختیار ما قرار دارند و از این فرصت باید در مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی و خدمت به مردم عزیزکشورمان استفاده کنیم.

 

لازم به ذکر است شعاع عبداوی مدیراموربرق منطقه یک اهواز مدیر امور برق منطقه 2، مدیر اموربرق شهرستان حمیدیه و مدیر امور برق منطقه 5 شرکت توزیع نیروی برق اهواز را درکارنامه خود دارد. روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: