امام جمعه موقت لالی عنوان کرد؛

مردم در برنامه های معنوی ماه مبارک رمضان حضور فعال داشته باشند

امام جمعه موقت لالی گفت: از ارزش‌های ماه مبارک نزول قرآن است که جایگاه بالایی نزد خداوند دارد و از همه مردم انتظار داریم در برنامه های معنوی این ماه مبارک حضور فعال داشته باشند. 

کد خبر: ۱۲۶۰۵۲
۱۹:۱۰ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش دیدارنیوز _ خوزستان | حجت الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه موقت لالی با اشاره به فرمایش پیامبر گرامی اسلام مبنی بر بخشش مردم درماه مبارک رمضان از همه نمازگزاران خواست که دراین ماه مبارک احترام این ماه را نگه دارند و قدر ماه رمضان وفضایل آن را بدانیم

وی همچنین با اشاره به نام های ماه مبارک رمضان و ارزش‌های این ماه مبارک را یادآور شد: برکات ماه مبارک رمضان واستراحت دادن به بدن و جسم برای یک ماه و همچنین آرامش روح وروان لازم است. 

امام جمعه موقت لالی ادامه داد: دادن افطاری برای مؤمنان ماه مبارک رمضان ثواب زیادی دارد وانتظار داریم سفره خود را از کمک به مردم دراین ماه مبارک بی بهره نسازید. 

وی گفت: از ارزش‌های ماه مبارک نزول قرآن است که جایگاه بالایی نزد خداوند دارد و از همه مردم انتظار داریم در برنامه های معنوی این ماه مبارک حضور فعال داشته باشند. 

شیخ جعفری همچنین با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری عنوان کرد: روز ۱۲ فروردین جز مهمترین وپربرکت ترین روزهای تاریخی ما به شمار می‌رود. 

شیخ جعفری همچنین با اشاره به افزایش صادرات نفت دردولت سیزدهم و موفقیتی که کسب شده است خاطر نشان کرد: واکسینه کردن اکثریت مردم توسط دولت امر موفقی برای دولتمردان است. 

وی عنوان کرد: دراین ایام صله رحم انجام می‌شود و باتوجه به طبیعت زیبای شهرستان لالی وظرفیت گردشگری بالای این شهر از متولیان امر انتظار است درحوزه گردشگری هم اقدامات مناسبی درسال جدید انجام دهند. 

شیخ جعفری در پایان با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از همه مسئولین خواست نسبت به شعار سال ۱۴۰۱ اهتمام جدی داشته باشند تا ظرفیت های دانش بنیان را درحوزه های کشاورزی لالی نیز شاهد باشیم.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: