قیمت‌های عجیب تلویزیون در بازار تهران/ محبوب‌ترین تلویزیون‌های بازار را بشناسید

خرید محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تلویزیون‌های بازار با بودجه‌ای حدود ۴.۵ تا ۲۴ میلیون تومان امکان‌پذیر است.

کد خبر: ۱۲۵۳۹۰
۱۲:۰۸ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱

دیدارنیوز ـ بررسی نرخ‌ها در بازار لوازم صوتی و تصویری نشان می‌دهد تلویزیون ۶۵ اینچ اسمارت ۴ K اسنوا مدل SSD-۶۵ SA ۶۲۰ U گران‌ترین محصول این لیست است که با قیمت ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۲۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین خرید تلویزیون ال‌ای دی دوو مدل DSL-۶۵ K ۵۷۰۰ U هم با قیمت ۲۰ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تا ۲۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان ممکن است.

تلویزیون ۴ K هوشمند ایکس ویژن LED TV ۴ K XVision ۵۵ XTU ۸۳۵ سایز ۵۵ اینچ هم در جایگاه بعدی قرار دارد که برای خرید آن باید ۱۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تا ۱۹ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان بودجه در نظر بگیرید.

ارزان‌ترین مدل این لیست هم تلویزیون ال‌ای دی سام الکترونیک مدل T ۴۱۰۰ سایز ۳۲ اینچ است که با قیمت ۴ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان تا بیش از ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در جایگه بعدی، تلویزیون ۴۳ اینچ سام الکترونیک مدل ۴۳ T ۵۱۰۰ است که قیمت آن بین ۶ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان تا ۸.۵ میلیون تومان است.

در رتبه سوم هم تلویزیون هوشمند ایکس ویژن LED TV Smart XVision ۴۳ XT ۷۲۵ سایز ۴۳ اینچ قرار دارد که با قیمت ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان می‌توان آن را خریداری کرد.

برچسب ها: لوازم خانگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: