واکنش رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان به تهدید یک خبرنگار

رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: تهدید خبرنگار اهانت به کل جامعه مظلوم رسانه است.

کد خبر: ۱۲۴۵۸۱
۱۸:۴۷ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز ، هوشنگ صالح راد رئیس جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان به حواشی تهد‌ید شدن خبرنگار خوزستانی واکنش نشان داد و اظهار کرد: تهدید خبرنگار توسط مدیرکل بجا مانده از تفکر قبل متکبرانه و از بانیان وضع موجود خوزستان، نه تنها عملی دون شأن، بلکه در واقع اهانتی به جامعه مظلوم رسانه است.

وی افزود: به عنوان مسئول یک جریان سیاسی معلوم و مشخص که هدف آن روشن و در جهت عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان خوزستان است، به شدت با هر گونه بی احترامی به رسانه های استان مخالف بوده و این حرکات را دل سرد کردن و تضعیف جایگاه خبرنگار دانست.

صالح راد با بیان اینکه خبرنگاران، چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند، ادامه داد: یکی از بازوان تبیین و روشنگری و مطالبه گری بحق مردم و پیگیری کم و کاست کارها در استان هستند و ایجاد امید اعتماد و رساندن مشکلات و کارهای دولتها در استان هستند که تقویت رسانه های استان برای پیشرفت استان مهم و حیاتی است.

صالح راد حفظ کرامت خبرنگاران از سوی دولتمردان به ویژه در خوزستان را ضروری دانست و گفت: رسانه های استان در این سالها در راه کمک به پیشرفت استان با همه کمبودها و ناملایمات در کنار مردم بودند و تلاش هایشان به ویژه در دوران سیل ۹۸ و حوادث اخیر و کمبودهای استان منعکس کننده مشکلات مردم به دولتمردان بودن باعث توجه بیشتر دولت به استان شد و برای مردم قلم زدند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد یک خبرنگار را مورد تهدید و توهین قرار دهد، اظهار کرد: از استاندار ویژه خوزستان انتظار می رود در تقویت جایگاه رسانه ها در استان تلاش کرده و جلوی هرگونه تندی و دل سرد کردن مطالبه گران واقعی و روشنگران را بگیرد.

صالح راد در پایان از همه رسانه های استان خواست برای مردم و در راه حل مشکلات مردم قلم بزنند و هر کجا که منافع استان و مردم به خطر افتاد ورود کنند و منافع مردم را بر منافع جناحی اولویت ببخشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: