قاچاق گازوئیل به ترکیه، کار دست مسافران ایرانی داد

دو دستگاه اتوبوس مسافربری شرکت ایران پیام نو که حامل ۵۰ مسافر ایرانی از ترمینال غرب به مقصد استانبول ترکیه بود، به علت قاچاق سوخت بازرسی، متوقف و به پارکینگ نیروی پلیس هدایت شدند.  ظاهرا این دو دستگاه اتوبوس دارای مخازنی علاوه بر باک اتوبوس برای قاچاق گازوئیل بودند.

کد خبر: ۱۲۴۲۸
۱۴:۳۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - اسفندیارعبدالهی - مسافران دو اتوبوس ایرانی که عازم استانبول ترکیه بودند، به خاطر توقیف اتوبوس به دلیل قاچاق گازوئیل توسط راننده اتوبوس، سرگردان شدند. 

بر اساس این گزارش، دوشنبه شب ساعت 22:00 دو دستگاه اتوبوس مسافربری شرکت ایران پیام نو که حامل 50 مسافر ایرانی از ترمینال غرب به مقصد استانبول ترکیه بود، به علت قاچاق سوخت بازرسی، متوقف و به پارکینگ نیروی پلیس هدایت شدند. ظاهرا این دو دستگاه اتوبوس دارای مخازنی علاوه بر باک اتوبوس برای قاچاق گازوئیل بودند.

به گزارش رسیده از منابع خبری ما از مرز بازرگان، علیرغم گذشت بیش از ۱۶ ساعت از توقیف این اتوبوس‌ها، هنوز هم مسافران ایرانی در قسمت ترکیه‌ای مرز بازرگان سرگردان هستند.

در همین حال منبع خبر دیدارنیوز با تعدادی از مسافرین مذکور گفتگو کرده است. مسافران می‌گویند از دیشب مرتب با مسئولین شرکت تماس گرفته‌اند ولی هیچ کس پاسخگو نیست. به گفته مسافران مصاحبه شونده در ساعات اولیه پس از توقیف، مسئولین شرکت قول دادند به فاصله چند ساعت اتوبوس‌های جایگزین بفرستند ولی پس از گذشت ۱۶ ساعت خبری از اتوبوس جایگزین نیست.

مسافران مستاصل ایرانی اکنون بدون هیچ امکاناتی در مرز بازرگان گرفتار هستند. مسافران سرگردان اضافه کردند برخی از ما برای تهیه غذا پول نداریم و تعدادی هم می‌گویند لباس و پوشاک گرم در برابر سرما ندارند. همه مسافران می‌گویند شکایت می‌کنیم و تا احقاق حق پی‌گیر هستیم.

دیدارنیوز  اخبار مرتبط را در صورت دریافت در ذیل همین خبر منتشر  خواهد کرد. 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: