آبرسانی به یک هزار روستای خوزستان در حال انجام است

مدیر عامل آبفا خوزستان در خصوص وضعیت تنش آبی در روستاهای خوزستان در تابستان سال آینده گفت: در طول پنج شش ماه گذشته مساله آب یک هزار و ۱۰۱ روستا حل شد و کار یک هزار روستای دیگر در حال پیگیری است تا در تابستان سال آینده مساله آب این روستاها حل شود.

کد خبر: ۱۲۴۱۳۱
۲۱:۴۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش  دیدارنیوز خوزستان| به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد در خصوص روند اجرای طرح های شبکه آب و فاضلاب استان اظهار کرد: کار به سرعت در حال انجام است و همه عوامل در اهواز فعال هستند.
 
وی افزود: در حال حاضر ۱۷۸ جبهه کاری در اهواز فعال هستند که ۸۴ جبهه از این تعداد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مدیریت می شود و در ۹۴ جبهه پیمانکاران در حال اجرای خطوط ریزشی هستند.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: تاکنون مشکلات ۵۳۵ خیابان رفع و فاضلاب از زیر پای مردم جمع شده و کار در بیش از ۶۰۰ خیابان در حال انجام است.
 
کرمی نژاد در خصوص وضعیت تنش آبی در روستاهای خوزستان در تابستان سال آینده بیان کرد: در طول پنج شش ماه گذشته مساله آب یک هزار و ۱۰۱ روستا حل شد و کار آبرسانی یک هزار روستای دیگر در حال پیگیری است تا در تابستان سال آینده مساله آب این روستاها حل شود.
 
وی در این برنامه تلویزیونی صحبت افزود: همچنین طرح محرومیت زدایی در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را داریم که با اعتبارات خوب در حال کمک هستند تا مساله آب روستاها حل شود.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: