عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد

بدون «راستی‌آزمایی» درباره هیچ‌چیز توافق نشده است

اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار می‌گوید، تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

کد خبر: ۱۲۲۶۴۸
۱۱:۱۷ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

دیدارنیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «آمریکا و طرف‌های غربی بدانند جمهوری اسلامی ایران بر یک توافق خوب و فوری تاکید دارد و مذاکره کنندگان ما در دولت سیزدهم با هوشیاری، تجربه تلخ از اعتماد‌های گذشته به آمریکا و طرف‌های غربی، ایستادگی بر رعایت خطوط قرمز، خوش بینی به آینده مذاکرات و جدیت عینی و مشهود برای رسیدن به توافق خوب تلاش می‌کنند. اما، تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.»

در حال حاضر دور هشتم مذاکرات تیم دیپلماسی کشورمان با طرف‌های غربی و اروپایی در رابطه با رفع تحریم‌ها علیه کشورمان در وین پایتخت اتریش ادامه دارد.

روز گذشته (یکشنبه ۱ اسفند) حسین امیرعبداللهیان رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه اسپانیا دیدار کرد و در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در وین گفت: گفتگو‌ها در وین به نقطه‌ای رسیده است که نیازمند اتخاذ تصمیمات سیاسی طرف غربی برای رسیدن به توافق هستیم و در این راستا سه کشور اروپایی به ویژه باید به نقش خود به عنوان اعضای برجام توجه نمایند و تلاش کنند حقوق و منافع مشروع ایران رعایت شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: