«رئیس جمهور» تهران را به مقصد دوحه ترک کرد

رئیس جمهور به دعوت رسمی تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و به منظور دیداری رسمی و شرکت در ششمین اجلاس سران اوپک گازی عازم دوحه پایتخت قطر شد.

کد خبر: ۱۲۲۶۱۹
۰۹:۲۴ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

دیدارنیوز: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با بدرقه حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و جمعی از اعضای کابینه، دقایقی پیش تهران را به مقصد دوحه پایتخت قطر ترک کرد.

رئیس جمهور در جریان این سفر با امیر قطر دیدار و گفتگو خواهد داشت و سپس هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور نیز به ریاست رئیس جمهور کشورمان و امیر قطر نشستی برگزار خواهند کرد.

پس از نشست هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور چند قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری میان مقامات دو کشور امضا خواهد شد و رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های روز اول سفر خود دیدار‌هایی جداگانه با ایرانیان مقیم قطر و نیز تجار قطری و ایرانی خواهد داشت.

آیت‌الله رئیسی در دومین روز سفر خود در ششمین اجلاس سران مجمع کشور‌های صادرکننده گاز شرکت و سخنرانی می‌کند.

رئیس جمهور همچنین در حاشیه اجلاس کشور‌های صادرکننده گاز با تعدادی از سران و مقامات ارشد کشور‌های حاضر در این اجلاس نیز دیدار و گفتگو خواهد داشت.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای امور خارجه، نفت، نیرو، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: