مدیرعامل شرکت آرمان یدک صالح بر ضرورت حمایت دولت از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد

مدیرعامل شرکت آرمان یدک صالح گفت: اگر دولت تولید کننده داخلی را حمایت کند، تولید کننده خارجی قادر به رقابت با تولید کننده ایرانی نخواهد بود.

کد خبر: ۱۲۲۳۲۳
۱۵:۵۶ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیدارنیوز خوزستان، محمدرضا صالح شامگاه پنجشنبه در نشست با رسانه‌های خوزستان در دهمین دوره بین‌المللی ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی خوزستان اظهار داشت: قطعات و لوازم یدکی و جانبی تقلبی زیادی در تراکتورسازی وجود دارد که با قیمت‌های نجومی و گزاف به کشاورزان قالب می شود.
وی افزود: متاسفانه درصد قابل توجهی از اقلام و لوازم خارجی موجود در بازار بی کیفیت و تقلبی هستند و کشاورزان باید مراقب کلاهبرداران باشند.

مدیرعامل شرکت آرمان یدک صالح گفت: در شرایط کنونی لازم است کشاورزان کالاهای شناسنامه‌دار خریداری کنند چرا که برخی از قطعات و لوازم یدکی و جانبی اصلی نیستند و قطعات تراکتورها با قیمت‌های نجومی و گزاف به کشاورزان قالب می شود.

صالح گفت: تولیدات ما کاملا ایرانی است و دسترنج کارگران تلاشگر بومی است و خیال کشاورزان ایرانی را بابت قطعات و لوازم جانبی تراکتور به لحاظ کیفیت راحت کردیم.

صالح با بیان این که قطعات ساخت این شرکت سه بارکد دارد، گفت: بارکد اول برای تراشکار و بارکد دوم برای مکانیک و بارکد سوم برای شرکت ما، در سیستم ثبت می شود و در واقع جعل و تقلب را غیرممکن می سازد.

وی بیان کرد: اکنون مواد اولیه مورد نیاز شرکت‌های تولید کنند، در اختیار دولت است اما نرخ مواد اولیه همواره با نوسان همراه است.
قیمت برق و مواد اولیه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد افرایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آرمان یدک صالح گفت: اگر دولت تولید کننده داخلی را حمایت کند، تولید کننده خارجی قادر به رقابت با تولید کننده ایرانی نخواهد بود.

وی یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ فروشگاه زیر نظر این شرکت و به نمایندگی فعالیت می کنند و بیش از ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده که این ظرفیت نیازمند حمایت بیشتر دولت و کنترل نرخ مواد اولیه است.


برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: