باشگاه پرسپولیس با اسپانسرش توافق کرد

با توجه به موافقت بانک گردشگری با شرایط باشگاه پرسپولیس، همکاری طرفین ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد درنهایت رییس هیات مدیره و مدیران بانک گردشگری با شرایط باشگاه پرسپولیس موافقت کرده و به همین دلیل باشگاه می‌تواند با حامیان مالی جدید قرارداد همکاری امضا کند.

کد خبر: ۱۲۱۲۰۲
۱۳:۴۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس با اسپانسرش به توافق تازه‌ای دست پیدا کرده است.

یکی از مشکلات بزرگ باشگاه پرسپولیس برای جذب اسپانسر شرایط بانک گردشگری و حک شدن نام این بانک بر روی پیراهن پرسپولیس بود که اجازه نمی‌داد پرسپولیسی‌ها بتوانند با اسپانسر دیگری به توافق برسند. یکی از این شرکت‌ها ایرانسل بود که با رضا درویش به توافق خوبی رسید، اما توقع داشت با توجه به مبلغی که قرار است پرداخت کند نامش روی پیراهن حک شود که با توجه به قراردادی که انصاری فرد با بانک گردشگری بسته بود، این امر شدنی نبود و ایرانسل هم قید همکاری را زد.

همین موضوع باعث شد باشگاه پرسپولیس در مذاکراتی که با مدیران بانک گردشگری انجام داد، خواهان این شود که اگر قرار است نام این بانک روی پیراهن حک شود باید مبلغ بالاتری پرداخت شود و در غیر این صورت اسپانسر دیگری برای روی پیراهن جذب شده و نام این بانک با توجه به مبلغی که پرداخت کرده روی بخش دیگری از لباس آورده می‌شود.

در ابتدا گردشگری با این موضوع مخالفت کرد، اما به نظر می‌رسد درنهایت رییس هیات مدیره و مدیران بانک گردشگری با شرایط باشگاه پرسپولیس موافقت کرده و به همین دلیل باشگاه می‌تواند با حامیان مالی جدید قرارداد همکاری امضا کند.

از این رو به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس طی روز‌های آینده با اسپانسر جدیدی به توافق خواهد رسید تا مشکلات مالی متعددش را سروسامان دهد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: