هت‌تریک محرومیت برای سرخ‌ها

بیرانوند پنجره پرسپولیس را بست!

علیرضا بیرانوند، بیشتر از ۲ میلیارد تومان از پرسپولیس طلب دارد. او پس از پرداخت نشدن بدهی‌اش، از پرسپولیس شکایت کرد و علیه این باشگاه حکم گرفت.

کد خبر: ۱۲۱۱۱۶
۰۸:۰۱ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

دیدارنیوز: پنجره پرسپولیس برای سومین بار در این فصل بسته شد و این بار، شکایت علیرضا بیرانوند باعث این اتفاق بوده است.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی، نتوانسته چندان موفق باشد و بجز احمد گوهری به عنوان دروازه‌بان ذخیره، آن‌ها خریدی نداشته‌اند. در شرایطی که کمتر از یک هفته تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده، پنجره این تیم هم دوباره بسته شده است.

علیرضا بیرانوند، جدیدترین شاکی پرسپولیس محسوب می‌شود که توانسته حکم محرومیت آن‌ها از نقل و انتقالات را بگیرد. این یعنی در صورتی که آن‌ها با بازیکنان مد نظرشان به توافق هم برسند، فعلا توانایی ثبت قرارداد بازیکن جدیدی را ندارند. از طرفی، مدیران باشگاه برای پیش پرداخت بازیکنان تازه به دنبال منابع مالی بودند و حالا، بخشی از این منابع باید صرف تسویه حساب با بیرانوند شوند.

طلب سنگین بیرو
علیرضا بیرانوند، بیشتر از ۲ میلیارد تومان از پرسپولیس طلب دارد. او پس از پرداخت نشدن بدهی‌اش، از پرسپولیس شکایت کرد و علیه این باشگاه حکم گرفت. وکیل بیرانوند می‌گوید او اول فصل هم می‌توانست حکم بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را بگیرد، اما تا نیم فصل صبر کرد و باز هم اتفاق تازه‌ای نیفتاد: «باشگاه پرسپولیس طبق حکم قطعی کمیته استیناف که حدود پنج ماه قبل صادر شد، باید مطالبات حدود ۲.۵ میلیاردی بیرانوند را پرداخت کند و به همین دلیل نمی‌تواند در فصل نقل و انتقالات زمستانی، قرارداد بازیکن جدیدی را ثبت کند. البته در پنجره قبلی نقل و انتقالات هم این باشگاه به دلیل بدهی به بیرانوند نمی‌توانست فعالیت کند، اما وی به دلیل علاقه اش به این تیم در آن زمان اجازه نداد پنجره پرسپولیس بسته شود. ما اکنون هم نمی‌خواهیم پنجره پرسپولیس بسته باشد، اما باشگاه به هرحال باید این بدهی را پرداخت کند.» امید پرسپولیس در این زمینه، رابطه خوب بیرانوند با این باشگاه است. موضوعی که شاید، باعث شود بیرو و باشگاه، برای پرداخت این رقم به توافق برسند.

هت‌تریک محرومیت
لیگ بیست و یکم، به نیمه نرسیده و پرسپولیس، برای سومین بار با حکم بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مواجه می‌شود. اول فصل، گابریل کالدرون علیه پرسپولیس حکم گرفت و پنجره نقل و انتقالات این تیم را بست. موضوعی که باعث شد پرسپولیس در روز‌های پایانی نقل و انتقالات نتواند بازیکن جدیدی بگیرد و برای ثبت قرارداد بازیکنان تاجیکستانی هم چند ماه معطل شود. سپس نوبت به کریستین اوساگونا رسید که پنجره پرسپولیس را ببندد. محرومیت سرخپوشان بخاطر حکم اوساگونا، تا نقل و انتقالات نیم فصل ادامه داشت. پرسپولیسی‌ها سرانجام با واریز طلب اوساگونا، پنجره نقل و انتقالات‌شان را باز کردند تا بتوانند بازیکنان تازه‌ای به خدمت بگیرند. در این مدت، پرسپولیس فقط توانست با گوهری قرارداد ببندد و حالا، پیش از جذب بازیکنان جدید باز هم پنجره این تیم بسته شده است. سه بار بسته شدن پنجره در یک نیم فصل، پرسپولیس را صاحب رکوردی عجیب در این زمینه می‌کند. پرونده سایر شاکیان پرسپولیس، هنوز بسته نشده شاید تا پایان فصل، آن‌ها باز هم این رکورد را ارتقا دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: