اعلام ترکیب تیم کشتی آزاد برای مبارزه دوستانه با آمریکا

سایت Flowrestling در گزارشی به ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای مبارزه دوستانه با آمریکا اشاره کرده است. این رسانه درباره مرد طلایی ایران نوشت: حسن یزدانی با قهرمانی المپیک ۲۰۱۶ ریو، کسب مدال‌های طلای جهانی در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ و مدال نقره المپیک توکیو یکی از پرافتخارترین آزادکاران این دوره است.

کد خبر: ۱۲۰۵۸۰
۱۰:۳۳ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

دیدارنیوز: یک سایت آمریکایی در گزارشی از ترکیب کشتی آزاد ایران برای مبارزه دوستانه با آمریکا و حضور حسن یزدانی اشاره کرد.

سایت Flowrestling در گزارشی به ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای مبارزه دوستانه با آمریکا اشاره کرده است.

در این سایت آمده است: کشتی آمریکا فهرست اولیه تیم ایران را دریافت کرده که قرار است در مبارزه دوستانه ۲۳ بهمن در بالپارک تگزاس به مصاف هم بروند. هدایت تیم ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی دارنده طلای المپیک ۲۰۱۶ و قهرمان سه دوره جهان است که با تیمی قدرتمند شامل ۳ مدال‌آور المپیک، ۴ قهرمان جهان و ۹ مدال‌آور جهان خواهد بود.

علاوه براین حسن یزدانی با قهرمانی المپیک ۲۰۱۶ ریو، کسب مدال‌های طلای جهانی در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ و مدال نقره المپیک توکیو یکی از پرافتخارترین آزادکاران این دوره است. وی در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ نقره و در ۲۰۱۸ به برنز دست پیدا کرد. کامران قاسم‌پور در ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم که در نروژ طلایی شدند، یزدانی را همراهی می‌کنند.

علی رضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در ۷۰ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم ۳ ستاره جوان با مدال نقره جهان در سال ۲۰۲۱ هستند که در فهرست مقدماتی ایران حضور دارند. امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم مدال نقره جهان را به دست آورد، اما نام او در وزن ۷۰ کیلوگرم برای این مسابقات درج شده است.

ترکیب ایران به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک

۶۱ کیلوگرم: مجید داستان یا محمد رمضان‌پور

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد

۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی یا عرفان الهی

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی

۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم‌پور

۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع

این سایت در ترکیب تیم ملی آمریکا همچنان وزن ۱۲۵ کیلوگرم را خالی گذاشته و نامی در این وزن درج نشده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: