هدیه ویژه لژیونرها برای اسکوچیچ

درخشش طارمی و جهانبخش دو ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از جدال‌های حساس ایران با عراق و امارات خبر خوشی برای اسکوچیچ کروات است.

کد خبر: ۱۱۹۹۴۸
۱۰:۵۲ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

دیدارنیوز: مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در آخرین بازی پیش از حضور در اردوی تیم ملی درخشیدند.

لیست تیم ملی در آخرین قدم برای رفتن به جام‌جهانی حاوی اتفاق خوبی بود. مهدی طارمی به لیست برگشت تا با آشتی‌کنان او و دراگان اسکوچیچ تیم ملی با تمام قوا مقابل حریفانش به میدان برود. اتفاق خوبی که پیش از بازی‌های پیش رو باتوجه به آمادگی ستاره پورتو و علیرضا جهانبخش امید‌های زیادی برای صعود زودهنگام تیم ملی ایجاد کرده است.

طارمی و هنر همیشگی

طارمی با ۱۱ بازی گل نزدن علاوه بر فشار‌هایی که در پورتو و پرتغال تحمل می‌کرد هواداران تیم ملی را هم حسابی نگران کرده بود. او، اما برای چهارمین هفته متوالی باز هم گل زد تا در بهترین شرایط فنی و روحی به هم‌بازیانش در اردوی تیم ملی اضافه شود. در بازی مقابل فامالیکائو، طارمی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و یک پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا باز هم به روز‌های رویایی‌اش برگردد. پورتو با پیروزی ۳ بر یک در این دیدار، اختلاف ۶ امتیازی خود را در صدر جدول تثبیت کرد و با خیال راحت از رقبا پیش افتاد. طارمی به دلیل همراهی تیم ملی بازی هفته آینده مقابل ماریتیمو را از دست خواهد داد.

جهانبخش پررنگ‌تر از همیشه

علیرضا جهانبخش هم بعد از ۴ هفته گل زد و یک پاس گل هم داد تا در بازی فاینور و نایمخن بازیکن طلایی تیمش باشد. او در این بازی از اشتباه مدافع حریف با تیزهوشی نهایت استفاده را برد و تیمش را به گل رساند. جهانبخش البته تا رسیدن به ستاره‌ای که در هلند همه در انتظارش هستند فاصله دارد، اما هواداران او امیدوارند که این درخشش و بعد از آن بازی خوب در تیم ملی شروعی برای بازگشت او به روز‌های طلایی‌اش باشد.

درخشش این دو بازیکن در بازی‌های آخرشان و شرایط خوب دیگر بازیکنان دعوت شده هواداران را امیدوار کرده است تا تیم ملی هم با دو برد، زودترین و مقتدرانه‌ترین صعودش به جمع برترین‌های جهان را جشن بگیرد. این نکته را هم نباید فراموش کرد که این دو بازیکن در این دور از مسابقات گل‌های حساسی به ثمر رساندند. شانس اول گلزنی در غیاب سردار آزمون همین دو گلزن اروپایی خواهند بود.

علیرضا جهانبخش: گل سه امتیازی مقابل سوریه، گل اول مقابل عراق و گل تساوی بخش مقابل کره‌جنوبی

مهدی طارمی: یک گل مقابل عراق و گل سه امتیازی مقابل امارات

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: