روز شلوغ و پرکار شهرداری و شورای شهر قلعه تل

سجاد حاجتی رئیس شورای شهر قلعه تل از حضور چندین مدیر کل استانی در روز پنج شنبه مورخ ۲۳ دیماه در شهر قلعه تل به میزبانی شهرداری خبر داد .

کد خبر: ۱۱۸۸۲۰
۱۱:۵۰ - ۲۴ دی ۱۴۰۰

دیدارنیوز خوزستان؛بنا به گفته رئیس شورای شهر قلعه تل مدیر عامل آبفا ؛ مدیر کل ورزش و جوانان و سرپرست شعب بانک سپه استان خوزستان با همراهی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و هم چنین امام جمعه محترم شهرستان به طور جداگانه با شهردار، اعضا شورای شهر و بخشدار قلعه تل دیدار و گفتگو نمودند.

 

 وی بیان کرد:در طی این جلسات مسائل مربوط به حوزه آب از جمله لزوم اصلاح شبکه آب قلعه تل و بررسی اتخاذ راهکار مناسب جهت انتقال آب به روستای بارانگرد و در حوزه ورزش و جوانان مباحثی همچون اصلاح زیر ساخت ها و توسعه اماکن ورزشی ، تعیین تکلیف پروژه استخر و مجتمع آب درمانی شهرداری ، لزوم استقرار نمایندگی اداره ورزش در بخش قلعه تل و همچنین حمایت از باشگاههای ورزشی فعال و قهرمانان ورزشی کشوری بخش قلعه تل از سوی طرفین مطرح و تاکید گردیدند.

 

 هم چنین ادامه داد با حضور مهندس کاکاوند سرپرست شعب بانک سپه استان خوزستان صحبت های مقدماتی و بررسی ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی ، گردشگری ، دامداری ، کشاورزی و صنعتی حاکم در بخش جهت تاسیس و راه اندازی شعبه بانک سپه در قلعه تل بحث و تبادل نظر گردید.

 

ایشان ضمن تشکر از نماینده و امام جمعه محترم شهرستان در انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری این نشست ها در مجموع حاصل این جلسات را مناسب ارزیابی نموده و از استقبال و قول مساعد مدیران استانی جهت رفع مشکلات و موانع توسعه شهری خبر دادند.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: