مدیرعامل آبفا خوزستان در گفت‌وگو با دیدارنیوز؛

۱۴۱ جبهه کاری برای اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز فعال است/بعد از روی کار آمدن دولت آقای رئیسی سرعت کار هفت برابر شده است/۱۰ هزار درب منهول پُلیمر کامپوزیتی خریداری شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به ۱۴۱ جبهه کاری برای اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز گفت: با روی کار آمدن رئیسی سرعت این پروژه ۷ برابر شده و با پیش رفتن کارها اعتبارات لازم در اختیار آبفا قرار می‌گیرد‌

کد خبر: ۱۱۷۹۰۸
۱۶:۳۱ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان، کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به دلیل حساسیت ایجاد شده در دولت، خوزستان و مسئولین، مقام معظم رهبری مبلغ ۵۰ میلیون یورو برای فاضلاب اهواز تخصیص داد و این حساسیت در دولت جدید بیشتر شده تا جایی که رئیس جمهور هفته پیش اعلام کرد اولویت ما در اهواز آب و فاضلاب است.

وی افزود: اهواز به عنوان یک کلانشهر مشکلاتی دارد که در شهرهای دیگر وجود ندارد، چرا که فاضلاب اهواز به دلیل بافت خاک و مسطح بودن منحصر به فرد است و همین امر حساسیت‌ها در دولت جدید نسبت به این موضوع را بیشتر کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه سرعت اجرای پروژه طرح جامع فاضلاب اهواز با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی تا به امروز ۷ برابر شده است، گفت: این در حالی است که قبل از آن در ۲۰ جبهه مشغول کار بودیم ولی در حال حاضر به ۱۴۱ جبهه کاری افزایش پیدا کرد و اهواز را به یک کارگاه تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: از این ۱۴۱ مورد تعداد ۸۸ نقطه آن ریزشی بوده و قرارگاه علاوه بر نقاط ریزشی کار بازسازی ایستگاه‌های پمپاژ را نیز انجام می‌دهد که اگر ایستگاه‌های پمپاژ کار نکنند این کارها نیز بیهوده خواهد بود. 

کرمی نژاد با اشاره به ۱۸۶ ایستگاه پمپاژ در اهواز، اضافه کرد: سال جاری برای اولین بار تمام ایستگاه‌ها پر از دستگاه پمپاژ شد و تعداد آن‌ها را به ۳۰۵ پمپ رساندیم.

وی گفت: نقاط ریزشی را بر مبنای طرح جامع فاضلاب اهواز توسعه خواهیم داد و این کار تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل آبفا خوزستان بیان کرد: در حال حاضر فاضلاب حدود ۵۰۰ خیابان درست شده وحدود ۶۰۳ خیابان در دست تعمیر هستند و این پایان کار نخواهد بود.

وی افزود: در سال جاری برای فاضلاب اهواز ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نطر گرفته شده است که با پیش رفتن کار اعتبارات لازم در اختیار ما قرار می‌گیرد.

کرمی نژاد با اشاره به وضعیت درب‌های منهول تصریح کرد: آخرین محصولی که برای این کار به میزان ۱۰ هزار عدد خریداری شده از جنس‌ پُلیمر کامپوزیتی بوده تا طول عمر بالاتری داشته و سبک نیز نباشد.

وی گفت: در خصوص سرقت‌های دریچه‌های منهول جلسات متعددی با دادگستری، نیروی انتظامی گرفته شده؛ تا بررسی شود کدام یک از مناطق درب منهول بیشتر سرقت که شهرداری با نصب دوربین سارقین را شناسایی کند.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: