هوشمند: استقلال هیچ حرفی برای گفتن نداشت

مدافع آلومینیوم اراک از برتری این تیم مقابل استقلال می‌گوید و معتقد است یک پنالتی خنده‌دار به سود حریف آنها اعلام شده است. هوشمند همچنین گفته داوران چند بازی است که به ضرر تیم خطیبی سوت زده‌اند.

کد خبر: ۱۱۷۹۰۲
۱۵:۴۸ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

دیدارنیوز: مدافع جوان آلومینیوم معتقد است پنالتی منجر به گل استقلال درست نبود.

امیرمحمد هوشمند درباره دیدار با استقلال اظهار داشت: کمترین حق ما مساوی بود وگرنه از هر نظر تیم برتر زمین بودیم و باید برنده می‌شدیم؛ با آن پنالتی خنده‌دار که در ابتدای مسابقه گرفته شد، یک گل خوردیم وگرنه از دقیقه یک تا ثانیه آخر کاملا هجومی بازی کردیم، نمایش خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم، اما قسمت بود که یک امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: از مساوی مقابل استقلال اصلا خوشحال نیستیم، اما خدا را شکر بازنده نشدیم. البته بازهم می‌گویم اگر آن پنالتی گرفته نمی‌شد، نتیجه بازی این نبود، چون کاملا سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم. استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است، اما هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

مدافع آلومینیوم که دیروز مقابل استقلال حضور در پست هافبک دفاعی را هم تجربه و نمایش خوبی ارائه کرد، در خصوص متضرر شدن تیمش در چهار هفته گذشته لیگ برتر از داوری‌ها عنوان کرد: قطعا همینطور است؛ آقای خطیبی از ابتدای فصل و حتی قبل از شروع لیگ با بازیکنان صحبت کردند و گفتند اصلا راجع به داوری حرفی نزنید و بگذارید داوران تمرکزشان را داشته باشند و کارش را انجام بدهد، اما خودتان می‌بینید که چند بازی است به ضرر ما سوت زده‌اند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: