برگزاری وبینار دانش آموزی دریچه‌ای به سوی کیهان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز، از برگزاری وبینار دانش آموزی دریچه‌ای به سوی کیهان خبرداد.

کد خبر: ۱۱۷۸۸۹
۱۵:۰۰ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با اشاره به اهمیت ترویج دانش نجوم و لزوم آشنایی دانش آموزان با این دانش، گفت: پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) بعنوان قطب استانی نجوم برای سومین سال متوالی اقدام به برگزاری وبینار‌های آموزشی ویژه دانش آموزان کرد.

وی افزود: مزیتی که این وبینار‌ها بر سایر وبینار‌های آموزشی دارند این است که برگزارکنندگان و آموزش دهندگان مباحث نجومی، دانش آموزان علاقمند به نجوم هستند.

معتوکی در ادامه با بیان اینکه بی تردید یافته‌های حوزه نجوم در بهبود و رفاه زندگی بشر نقش بسزایی دارند، توضیح داد: وبینار آموزشی دریچه‌ای به سوی کیهان با ارائه آرش خدابخشی دانش پژوه افتخار آفرین و با مشاوره علمی نیرو‌های متخصص و مجرب مرکز تخصصی نجوم اهواز برگزار و با استقبال بسیار خوب دانش آموزان علاقمند به نجوم مواجه شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تشکر از همکاری و مشورت‌های علمی نیرو‌های علمی مرکز تخصصی نجوم اهواز، با نیرو‌های پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) از مدیران مدارس خواست تا در خصوص شناسایی دانش آموزان مستعد در بخش نجوم و معرفی آن‌ها به پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: