"سایت ساماندهی نیروی انسانی" در شهرداری اهواز راه اندازی شد

علی مدد هاشم پور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر از راه اندازی سایت ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری اهواز خبر داد و گفت: مشخصات کلیه نیروهای شهرداری جهت ثبت در سامانه تهیه شده است ‌.

کد خبر: ۱۱۷۶۸۲
۱۲:۴۶ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز بیست و یکمین جلسه كميسيون برنامه و بودجه و منابع انسانی شوراي اسلامی کلانشهر اهواز روز شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۰ به رياست علی مددهاشم پور و با حضور اعضاي كميسيون سیدمحمدجوادرضوی ، سیاوش محمودی و حمید دغاغله برگزار شد.

در اين جلسه حجت الله زارع زاده نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز، فردانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ،پژوهیده مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات وعبادی مدیر کل سرمایه انسانی به عنوان مدعوین حضور داشتند.

هاشم پور عنوان کرد: سامانه ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری راه اندازی شد و مصوب شد مشخصات کلیه نیروهای شهرداری اعم از نیروهای سازمانی و پیمانکاری در این سامانه ثبت شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد : اقدامات شایسته ای جهت تبدیل وضعیت کارکنانی که دارای سهمیه ایثارگری هستند صورت گرفته است .

هاشم‌پور میزان سهمیه ایثارگران را بالغ بر ۸۰۰ نفر عنوان کرد و افزود : مدارک جهت گزینش استانداری ارسال شده است و منتظر اعلام صلاحیت ها از سوی گزینش هستیم .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به موضوع تبدیل وضعیت با آزمون نیز اشاره نموده و بیان کرد: در این جلسه مقرر شد شهرداری ظرف سه هفته آینده مقدمات برگزاری آزمون را فراهم نماید .

وی عنوان کرد: کارکنانی که در محل کار حضور ندارند از هیچگونه حقوق و مزایایی برخوردار نخواهند بود و نیز کارکنانی که در محل کار حضور اثرگذار و کارایی چندانی ندارند و خدمات موثری به مردم ارائه نمی دهند شناسایی خواهند شد.

هاشم پور بیان کرد: کارکنان بخش خدماتی موظفند مطابق قانون ۱۷۶ ساعت ماهانه و ۸ ساعت در طی روز فعالیت مفید و شایسته داشته باشند و در مقابل حقوق کارگران باید مطابق قانون اداره کار پرداخت شود .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه همچنین گفت: درخصوص نیروهایی که قانوناً در شهرداری بازنشسته هستند شهرداری موظف است به آنها ابلاغ نماید و در خصوص منع بکارگیری بازنشسته ها در شهرداری مقرر شد با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان تعیین تکلیف شوند.

وی به وضعیت کارکنانی که در مشاغل سخت و زیان‌آور مشغول به کارند اشاره کرد و گفت: شهرداری ملزم به پرداخت ۴ درصد اضافه حقوق بیمه به آنهاست و تاکید شد این موضوع در اسرع وقت انجام شود تا بازنشستگان نیز بتوانند از این ظرفیت بهره مند شوند.

هاشم‌پور در پایان یادآور شد: نیروهای مامور به خدمت و نیروهایی که از استانهای دیگر در شهرداری و دستگاه‌های وابسته به شهرداری مشغول به کارند در جلسه آتی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
گفتنی است اين كميسيون با دستور كار سازماندهی نیروی انسانی برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: