رفاه مردم با نظم ترافیکی و انضباط شهری

سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: نظم ترافیکی و انضباط شهری در شوشتر باید برای رفاه مردم عزیز و همچنین حضور و گردش مسافران خصوصاً در پایان هفته‌ها ارتقا یابد.

کد خبر: ۱۱۷۶۴۳
۰۸:۲۳ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: حجت‌اله دهدشتی سرپرست فرمانداری شوشتر گفت: نظم ترافیکی و انضباط شهری در شوشتر باید برای رفاه مردم عزیز و همچنین حضور و گردش مسافران خصوصاً در پایان هفته‌ها ارتقا یابد، چرا که این شهر دارای جاذبه‌های بسیار بوده و گردشگر پذیر است.

وی افزود: موضوع مطالعات جابجایی ایستگاه‌های تاکسی شهر‌های اطراف از هسته مرکزی شوشتر به منظور کاهش بار ترافیکی باید سریع‌تر و ظرف مدت یک هفته توسط سازمان حمل و نقل انجام شده و ضمن پیشنهاد محل انتقال این ایستگاه‌ها، نتیجه آن به فرمانداری ارسال گردد.

دهدشتی تصریح کرد: کسب رضایت مردم در خصوص نظم بخشیدن به ایستگاه‌های تاکسی برای ما مهم است و البته در این خصوص باید ساماندهی وضعیت و نه کار سلبی مدنظر باشد.

سرپرست فرمانداری شوشتر با اشاره به اهمیت نصب دوربین‌های ترافیکی در سطح شهر، گفت: شهرداری برای موضوع نصب دوربین‌های ترافیکی باید مصوبات گذشته در این خصوص را جدی‌تر دنبال کرده و زیرساخت‌های آن را فراهم کند. در این رابطه پیگیری‌هایی برای تامین اعتبار جهت تهیه و نصب دوربین هم در حال انجام است.

این مقام مسئول گفت: برخی موارد مانند رنگ‌آمیزی و نصب علائم برای مشخص بودن سرعت‌کاه‌ها، تقویت روشنایی میدان امام حسین (ع) و موضوع تهیه طرح ترافیکی برای انتهای بلوار کوی نیرو باید با سرعت بیشتری انجام شود چرا که مورد مطالبه مردم است.

برچسب ها: ترافیک جاده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: