بازارچه مرزی اروندکنار بازگشایی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت:به یاری خدا هفته آینده کار تجارت بازرگانی در این منطقه رونق می‌گیرد و به دنبال توسعه آن هستیم.

کد خبر: ۱۱۷۰۰۵
۱۹:۱۱ - ۰۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدارنیوز خوزستان، آقارضا فتوحی، در جمع خبرنگاران از بازگشایی بازارچه مرزی اروندکنار پس از 6 سال خبرداد و اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که دو ماه اخیر توسط مسئولان و استاندار خوزستان از این منطقه صورت گرفت، بنابراین گذاشته شده که باتوجه به وضعیت حاکم در این منطقه جهت توسعه اقتصاد و اشتغال تصمیم‌هایی گرفته شود که گمرگ بیش از گذشته پیگیر وظایف قانونی خود باشد و سازمان صنعت، معدن و تجارت نماینده ای در این منطقه داشته باشد تا 30 غرفه این بازارچه فعال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان داشت: هماهنگی‌های لازم با اتاق بازرگانی صورت گرفت تا بازرگانانی را به این بندر و منطقه بیاوردند که موجب رونق راه و روش اقتصادی شوند و اثرگذاری مناسبی برای درآمدزایی مردم منطقه داشته باشند.

فتوحی با اشاره به سابقه تاریخی آبادان در بازرگانی و تجارت بیان داشت:با توجه به ظرفیت‌های مختلف آبادان درشیلات، بازرگانی، خرما و صنایع وابسته به آن می تواند اشتغالزایی مناسب و رونق اقتصادی مؤثری داشته باشد در این راستا نیز تصمیماتی گرفته شد که با نظر تصمیمات تخصصی این اتفاق در آینده نزدیک برای بخش کشاورزی (نخیلات و شیلات) رخ دهد.

وی گفت: باتوجه به هماهنگی که توسط معاونت امنیتی استانداری صورت گرفت، بناشد تا سفر دیگری به این منطقه داشته باشند تا کار ترخیص لنج‌ها صورت گیرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: