تجلیل از مهندس پژوهشگر بسیجی

تقدیر از مهندس آقای رضا خدارحمی مدیر محترم انرژی و تاسیسات

کد خبر: ۱۱۶۸۸۴
۱۸:۵۳ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز خوزستان:در مراسمی از پژوهشگران برتر اقشار مختلف بسیج استان خوزستان با حضور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج تجلیل شد. این مراسم که تحت عنوان تقدیر از جهادگران علم و فناوری همه ساله همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود امسال نیز در روز سه شنبه سی آذر ماه با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج ، سرهنگ بابا احمدیان مسئول سازمان علمی پژوهشی بسیج استان ،رییس پارک علمی و فناوری استان ، رییس بنیاد نخبگان استان و مسئولان اقشار مختلف بسیج و پژوهشگران برتر در مجتمع فجر اهواز برگزار 

در این مراسم سردار شاهوارپور با تبریک هفته پژوهش در سخنانی به نقش و جایگاه تحقیق و پژوهش در حل مشکلات مختلف استان از جمله در حوزه های نفت ، کشاورزی ، صنایع و سایر بخشها اشاره کرد. ایشان ارتباط پژوهشگران با بخش‌های مختلف را باعث شناسایی مشکلات و تبدیل آنها به مسئله و حل مسائل را توسط محققان و پژوهشگران باعث کارگشایی و رفع مشکلات استان عنوان کردند و از همه پژوهشگران خواستند در این عرصه جهاد علمی با تمام توان و قدرت وارد شود. ایشان بر حمایت سپاه از نخبگان و پژوهشگران تاکید کرد و افزود دستاوردهای بسیار خوبی در سال های اخیر در اثر فعالیت های علمی و پژوهشی بسیجیان حاصل شده است که مایه افتخار است.

بر اساس این گزارش در این مراسم از پژوهشگران برتر استانی در اقشار مختلف بسیج با اهداء لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد . در این مراسم از آقای مهندس رضا خدارحمی مدیر محترم انرژی و تاسیسات گروه ملی صنعتی فولاد ایران به عنوان نخبه برتر بسیجی استان خوزستان با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

 

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: