با وجود زمان بندی 3 ساله:

تلاش برای اتمام و بهره برداری از طرح جامع فاضلاب اهواز، ظرف 2 سال آینده

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب کلانشهر اهواز از تلاش ها و هماهنگی های صورت گرفته برای بهره برداری از این پروژه ظرف 2 سال آینده خبر داد.

کد خبر: ۱۱۶۶۲۰
۲۰:۳۵ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز خوزستان:محمد خانچی، با اشاره به پیشرفت مطلوب و عملکرد مناسب مجموعه آب و فاضلاب استان خوزستان و اهواز در توجه به پروژه فاضلاب کلانشهر اهواز گفت: رفع دغدغه هر ساله مردم در آبگرفتگی ها و پس زدگی فاضلاب، در خور شان نبود، لذا امید است با اقداماتی که در حوزه فاضلاب در حال انجام می باشد، آبگرفتگی ها و پس زدگی های فاضلاب برطرف شوند.

 وی افزود: عملکرد مجموعه آب و فاضلاب مطلوب است و با پیشرفت های انجام شده، شاهد رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب خوزستان و اهواز، هر دو شبانه روز و جهادگونه پروژه توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب کلانشهر اهواز را دنبال کرده اند، گفت: پروژه فاضلاب کلانشهر اهواز زیربنایی و مطالبه به حق مردم است که در حال حاضر با نگاهی جدی و کاملا عملیاتی به اجرا درآمده است و قطعا شهروندان نیز از اینکه بزودی مشکل چندین ساله فاضلاب حل می شود، بسیار خرسند خواهند بود.

خانچی یادآور شد: پیش بینی ها بر اساس برنامه زمان بندی و کارشناسی های صورت گرفته برای اتمام و بهره برداری از این پروژه 3 ساله بوده اما روند و سرعت مجموعه آبفا استان و اهواز به گونه ای است که امیدواریم ظرف مدت 2 سال انجام پذیرد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه مجموعه آبفا استان خوزستان و اهواز و پیمانکار اصلی پروژه و سایر متعاملین در سطح بالایی از عملیات اصلاح و بازسازی در حال فعالیت هستند و نظر به اینکه هیچ گونه مانع و مشکلی تاثیری در سرعت انجام پروژه بگذارد، امید است حتی المقدور کمتر از دو سال شاهد بهره برداری از طرح جامع فاضلاب کلانشهر اهاز باشیم.

وی با بیان این مطلب که حلاوت و خروجی کار باید به سمع و نظر شهروندان فهیم اهوازی برسد، گفت: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب تحت عنوان طرح جامع فاضلاب کلانشهر اهواز که با عنایت ویژه مقام معظم رهبری در تامین اعتبارات لازم، شتاب بالایی در پیشرفت فیزیکی آن بوجود آمد، الزاما نباید بکلی اجرا و یا به اتمام برسد و سپس وارد مدار شود. چراکه هماهنگی ها و جمع بندی های لازم صورت گرفته تا پس از اتمام اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب در هر نقطه، فورا وارد مدار شده و شهروندان از آن بهره مند شوند.

خانچی در بخش پایانی سخنان خود ضمن عذرخواهی و تشکر از شهروندان بابت صبر و حوصله ای که در ایام انجام این پروژه داشته اند، گفت: عملیات اصلاح و بازسازی نیاز به حفاری و تخریب معابر و خیابان ها دارد و این موضوع قطعا در تردد و عبور و مرور شهروندان مشکلاتی ایجاد کرده است، لذا از صبر و حوصله شهروندان تا اتمام این پروژه سپاسگزار هستیم.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: