محمد صلاح: علاقه تیمی مانند بارسلونا به من، خوشحال کننده است

محمد صلاح مهاجم لیورپول در مضاحبه گفت من چیز‌هایی که در مورد علاقه ژاوی به جذب من گفته می‌شد را خوانده ام. این چیزی است که مرا خوشحال می‌کند که تیمی مانند بارسلونا به من علاقه دارد.

کد خبر: ۱۱۵۷۹۰
۱۳:۳۵ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز - محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول به گزارش رسانه‌های اسپانیایی در هفته‌های اخیر، یکی از بازیکنان مورد علاقه ژاوی، سرمربی بارسلونا برای تقویت خط حمله تیمش است. قرارداد فعلی محمد صلاح با لیورپول تا تابستان ۲۰۲۳ است، اما طرفین در حال مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکن هستند. به گزارش طرفداری و به نقل از وبسایت گل، محمد صلاح در مصاحبه با MBC در مورد علاقه ژاوی و بارسلونا گفت:

من چیز‌هایی که در مورد علاقه ژاوی به جذب من گفته می‌شد را خوانده ام. این چیزی است که مرا خوشحال می‌کند که تیمی مانند بارسلونا به من علاقه دارد، اما من در لیورپول خوشحالم و خواهیم دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. در حال حاضر ترجیح می‌دهم در لیگ برتر انگلیس که قدرتمندترین لیگ در دنیاست، بمانم.

همچنین محمد صلاح در مورد تمدید قراردادش گفت: بار‌ها گفته ام اگر تصمیم بر عهده من باشد، من می‌خواهم در لیورپول بمانم. اما تصمیم بر عهده مدیریت است و آن‌ها باید این موضوع را حل و فصل کنند. مشکلی بین ما وجود ندارد، اما باید بر سر قرارداد به توافق برسیم. این به آن‌ها بستگی دارد. ارزش مالی تو نشان می‌دهد که باشگاه تا چه حد قدردان شماست و نشان می‌دهد که آن‌ها آماده هستند تا برای ماندنت هر کاری انجام دهند، اما خود تصمیم فقط بر اساس این مسائل مالی نیست. چیز‌هایی مانند جاه طلبی تیم و سرمربی و کاری که می‌خواهد با تیم انجام دهد و بازیکنانی که برای تیمش می‌خواهد نیز مطرح هستند. همه این‌ها نکاتی هستند که به هنگام گرفتن تصمیم اهمیت دارند.

منبع: طرفداری
برچسب ها: محمد صلاح
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: