مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان از بیمه۲۳ هزار ۷۴۶ هکتار خبر داد.

۲۳ هزار ۷۴۶ هكتاراز اراضي زراعی، باغات در استان خوزستان تحت پوشش بيمه کشاورزي قرارگرفتند

کد خبر: ۱۱۵۷۳۳
۱۴:۲۰ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز خوزستان:معماریان گفت: تلاش شده است تا نسبت به بیمه محصولات کشاورزی و فرهنگ سازی در این زمینه با رشد حداکثری سطح بیمه شده مواجه باشیم و تا کنون قریب به ۲۳۷۴۶ هکتاراز اراضی زراعی و باغات در استان خوزستان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرارگرفته است.

جهانپور معماریان ضمن اهمیت نهادینه کردن فرهنگ بیمه گری محصولات کشاورزی در استان گفت: صندوق بیمه بانک کشاورزی بهترین نهاد برای تضمین محصولات کشاورزی در استان است و با توجه به شروع فصل کشت و وقوع اتفاقات غیر مترقبه ضرورت بیمه محصولات کشاورزی را یادآور شد.

معماریان افزود: موثرترین روش برای تضمین تولید محصولات کشاورزی، بیمه محصولات کشاورزی توسط صندوق بیمه بانک کشاورزی است. این روش می‌تواند در صورت بروز سوانح طبیعی از قبیل بارندگی، خشکسالی، سیل، تگرگ و... برای کشاورزان این اطمینان را ایجاد نماید که به کمک صندوق بیمه بانک کشاورزی سرمایه بیمه گذار به او برگردانده خواهد شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان خوزستان گفت: در سال زراعی پیش رو تعرفه‌ها و گزینه‌های متعددی با توجه به سطح توانمندی و خطرزای مورد نظر بهره برداران در نظرگرفته شده است تا کشاورزان و دامداران با اطمینان خاطر بیشتر در سال جهش تولید به امر تولید محصولات کشاورزی بپردازند.  

جهانپور معماریان افزود: تا کنون تعداد ۸۴۰۷ بیمه گذار محصولات خود را تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قرار دادند.
مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان افزود: ما در سال جاری تعداد ۲۶۰ هزار راس دام و قریب به ۱۰ میلیون قطعه طیور را تا کنون تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار داده ایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: