گزارش تصویری

پشت پرده جنجال در مورد تبلیغات محیطی در لیگ برتر

ماجرای تبلیغات محیطی مثل هر امر دیگری که در فوتبال ایران به پول مربوط می‌شود، منشا جنگ و جدال‌های فراوانی شده است. گزارش تصویری زیر مروری دارد بر پشت پرده این جنگ بین سازمان لیگ، استقلال و پرسپولیس و شرکت توسعه و تجهیز فضاهای فرهنگی.

کد خبر: ۱۱۵۶۰۲
۱۱:۴۵ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز: تبلیغات محیطی شاید جنجالی‌ترین موضوع بحث لیگ برتر بیست و یکم باشد. 

جنگ بر سر تبلیغات محیطی از خواست استقلال مبنی بر تخصیص درآمد تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی به این باشگاه شروع شد. این دعوا که آغازش بین باشگاه استقلال و سازمان اقتصادی سازمان لیگ بود حالا ابعاد بیشتری پیدا کرده است. باشگاه‌های دیگر لیگ برتری خصوصا پرسپولیس وارد ماجرا شده اند. همچنین سازمان‌های دیگر مثل شرکت توسعه و تجهیز هم حالا بخشی از این دعوا هستند. در همین راستا، بازی هفته هفتم لیگ برتر میان پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی با تاخیر سی دقیقه‌ای آغاز شد چرا که شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه آزادی را برای هر بازی به مبلغ ۲۳۹ میلیون بدون تبلیغات محیطی و ۱ میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان با تبلیغات محیطی اجاره می‌دهد.

اما پشت پرده ماجرا و این تاخیر سی دقیقه‌ای چه بود؟ شرکت توسعه و تجهیز با سازمان لیگ طرف است یا با سرخابی ها؟ سازمان لیگ چرا تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها واگذار نمی‌کند؟ گزارش تصویری زیر را ببینید: 

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: