گفتگو اختصاصی با بازیکن سابق تیم ملی واستقلال

ضعف مدیریت ورزش در خوزستان/ غفلت از نظرات پیشکسوتان و جذب مربیان مجرب

ابراهیم تهامی با انتقاد از ضعف مدیریت ورزش در خوزستان نسبت به غفلت از جلب نظرات پیشکسوتان و جذب مربیان مجرب گلایه کرد.

کد خبر: ۱۱۵۲۴۲
۱۴:۳۹ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز خوزستان:ابراهیم تهامی هم مثل خیلی ازفوتبالیست‌های ملی فوتبال را ازمحلات و زمین خاکی شروع کرد و ابتدا در تیم افسر آبادان و پس از آن در تیم‌های صنعت نفت، استقلال اهواز، تهران و فولاد بازی کرد.

وی در خصوص مدیریت ورزش در خوزستان گفت: متاسفانه در بحث مدیریت بسیار ضعیف عمل کرده ایم، بارها در حضور اصحاب رسانه و صداسیما انتقادات جدی خود را به وضعیت فعلی مدیریت ورزش خوزستان اعلام کرده ام که از ظرفیت مربیان مجرب برای تیم های خوزستانی و استفاده از نظرات پیشکسوتان فوتبال هیچ مشورتی گرفته نمی‌شود.

وی افزود: خوزستان مهد فوتبال ایران است، بازیکنان نامی زیادی در خوزستان داریم ولی از مشورت و ظرفیت فکری این عزیزان در خوزستان استفاده نمی‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال خوزستان ادامه داد: درمحلات مختلف اهواز و شهرهای استان در رده های پایه فوتبال به شدت ضعیف عمل کرده‌ایم در صورتی که اکثر بازیکنان تیم ملی فوتبال از همین محلات شروع کردند؛ وقتی جوانان این استان را می‌بینم که به سمت قلیان گرایش پیدا می‌کنند به عنوان یک خوزستانی احساس دِین می‌کنم ولی سوال من از مدیرکل ورزش و جوانان این استان که متولی فعالیت‌های ورزشی برای نسل جوان بوده این است که چه اقداماتی انجام دادید، چرا فوتبال را رها کردید و به کارهای بدون نتیجه پرداختید.

وی بیان کرد: متاسفانه مدیران ورزش خوزستان یک بار هم از پیشکسوتان در خصوص همکاری و استفاده از تجربیات آن‌ها دعوت نکردند و چندین با مدیرکل ورزش و جوانان استان تماس گرفتم ولی متاسفانه تاکنون پاسخ تلفن را ندادند.

تهامی عنوان کرد: اگر باشگاهای فولاد، صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر نبودند مدیرکل ورزش خوزستان خلا عملکردی خود را چطور می‌توانست پر کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: اکثر هیات‌ها در استان و شهرستان‌ها علناً تعطیل هستند و فقط روی کاغذ نامی از هیات مانده است، این مدیران دلسوز نیستند و نمی‌توانند برای ورزشکاران این استان حامی موفقی باشند.

وی افزود: مدیر فعلی ورزش خوزستان توانمندی لازم برای این مسئولیت را ندارد و از وی به شدت گلایه دارم؛ سال‌های زیادی برای ورزش ایران و استان خوزستان تلاش کردم، آیا پاسخ زحمات ما بی مهری مدیرکل ورزش و جوانان استان نسبت به پیشکسوتان است؟

وی تصریح کرد: وجود دلالان در رده های مختلف فوتبال درخوزستان نشان می‌دهد چقدر از ذات اصلی این ورزش حرفه ای فاصله گرفتیم ،چه خانواده هایی که به خاطر نداشتن پول نتوانستند فرزند مستعد فوتبالی خود را در باشگاه مدنظرشان قراردهند، مافیای فوتبال متاسفانه حضورشان پررنگ شده است.

تهامی گفت: آینده ورزش خوزستان را در مجموع خوب پیش بینی نمیکنم و باید هرچه زودتر یک مدیر ورزشی دلسوز و کار بلد انتخاب شود تا بتواند وضعیت فعلی ورزش خوزستان را بهتر کند.

تهامی در پایان اضافه کرد: با توجه به همکاری و مشاوره ای که با مدیریت باشگاه فولاد داشتم آینده این باشگاه را با حضور گرشاسبی و انتخاب هوشمندانه جواد نکونام خوب ترسیم می‌کنم و امیدوارم سومین قهرمانی باشگاه فولاد را در لیگ برتر شاهد باشیم.

برچسب ها: فوتبال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: