پلمپ ۲ «خانه فساد» در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه دو «خانه فساد» در طرح ضربتی پلیس در شاهرود پلمب شد، گفت: در این راستا، ۳۶ نفر نیز دستگیر شدند.

کد خبر: ۱۱۴۹۵۰
۲۰:۳۰ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

دیدارنیوز - به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه طرح ضربتی پلیس با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و پاتوق‌های شهرستان شاهرود اجرا شد، گفت: این طرح با حضور مقامات ارشد قضایی و پلیس و با استفاده از توان واحد‌های تخصصی و عملیاتی پلیس اجرا شد.

او ضمن بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و با هرگونه مصادیقی که بخواهد این موضوع را خدشه‌دار کند برخورد خواهد شد، افزود: بر اساس همین مأموریت ذاتی پلیس، گوشه شهر بازرسی و پاتوق‌های ممنوعه مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ضمن بیان اینکه دو پاتوق و مرکز فساد با دستور قضایی پلمب شده است، بیان کرد: در بازرسی‌های صورت‌گرفته از این مکان‌ها، مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر، اقلام سرقتی و موارد ممنوعه دیگر کشف شد.

کریمی از دستگیری ۳۶ نفر در این راستا خبر داد و اضافه کرد: تمام شهر زیر نظر پلیس قرار دارد و اجازه فعالیت‌های این‌چنینی هرگز به خلافکاران داده نمی‌شود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: