لاپورتا: بازگشت مسی و اینیستا به بارسلونا برای بازی نخواهد بود

خوان لاپورتا مدیرعامل بارسلونا اعلام کرد من از بازگشت لیونل مسی و آندرس اینیستا به بارسلونا در آینده صحبت کردم، اما نگفتم آن‌ها به عنوان بازیکن به بارسلونا بر می‌گردند. آن‌ها خودشان پیش‌تر علاقه شان برای بازگشت به بارسلونا را در رسانه‌ها اعلام کرده اند.

کد خبر: ۱۱۴۶۵۹
۱۲:۰۱ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز - خوان لاپورتا، رییس بارسلونا در کنفرانس معارفه دنی آلوز گفته بود ممکن است در آینده‌ای نزدیک لیونل مسی و آندر اینیستا، دو اسطوره بارسا به این باشگاه بازگردند.

این صحبت‌های لاپورتا باعث بروز ابهاماتی شد و برخی تصور کردند مسی و اینیستا قرار است به عنوان بازیکن به بارسا برگردند، اما رییس این باشگاه، این مسئله را تکذیب کرد. لاپورتا در مصاحبه با کادناسر گفت: من از بازگشت لیونل مسی و آندرس اینیستا به بارسلونا در آینده صحبت کردم، اما نگفتم آن‌ها به عنوان بازیکن به بارسلونا بر می‌گردند. آن‌ها خودشان پیش‌تر علاقه شان برای بازگشت به بارسلونا را در رسانه‌ها اعلام کرده اند. ژاوی؟ او همچون گواردیولا، جانشین یوهان کرویف است. وقتی ژاوی درباره فوتبال صحبت می‌کند، لذت می‌برم و عاشق دیدن نحوه مدیریت او در تیم هستم. این حس را دارم که همکاری ما با ژاوی خیلی خوب پیش خواهد رفت.

منبع: طرفداری
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: