۳+۱ مربی اخراجی و تنها بعد از ۴ هفته در لیگ برتر فوتبال ایران

تنها با گذشت ۴ هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، سرمربیان فولاد خوزستان، تراکتور و پدیده از سمت خود کنار رفتند و سرمربی نساجی هم از سمت خود استعفا کرده‌اند.

کد خبر: ۱۱۴۲۱۶
۱۱:۱۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز - بعد از برگزاری ۳۰ بازی و چهار هفته از بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شاهد اتفاقاتی هستیم که پیش از این نظاره‌گر آن نبودیم. فرآیندی که سال به سال با شدت بیشتری نمایان می‌شود؛ سرمربیان لیگ برتری در ناامن‌ترین وضعیت خود قرار دارند.

در لیگ بیستم تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور اولین تیم‌هایی بودند که سرمربیان خود را در آستانه هفته پنجم تغییر دادند. حالا این آمار در فصل جاری با صعود و رشد قابل توجهی همراه بوده است. فولاد خوزستان سرمربی خود را اخراج کرده (عبدالله ویسی اخراج شد و جواد نکونام جایگزینش شد)؛ سرمربی تراکتور (فیروز کریمی) مثل سرمربی پدیده (رضا مهاجری) استعفا کرد و با این درخواست‌ها موافقت شد و حالا سرمربی نساجی (ساکت الهامی) نیز از پست خود کناره‌گیری کرده و باید دید با آن موافقت خواهد شد یا خیر.

حالا باید دید در ۲۶ هفته باقیمانده چه تغییراتی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری ایجاد می‌شود. همین حالا جایگاه چند سرمربی مطمئن نیست و احتمال دارد آن‌ها به همین زودی قربانیِ عجله مدیران شوند؛ عجله‌ای که در فوتبال روز دنیا (روی اینجا کلیک کنید) هم وجود دارد، اما نه در این حد. به هر حال اگر توانستید، از لیگ برتر فوتبال ایران لذت ببرید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: