عزیزی خادم درباره عدم دعوت طارمی به تیم ملی سکوت کرد!

رئیس فدراسیون فوتبال که به شمال سفر کرد تا در انتخابات هیئت فوتبال استان مازندران شرکت کند در واکنش به سوالی درباره عدم دعوت طارمی به تیم ملی از میان خبرنگاران عبور کرد.

کد خبر: ۱۱۳۷۱۴
۱۵:۰۱ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز - شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال مازندران در گفتگو با خبرنگاران گفت: من بسیار بسیار خوشحالم، امروز یکی از بهترین انتخابات‌ها را در عین سلامت و استقلال دیدیم و کاملاً مبتنی بر قواعد و مقررات مشخص و مدون بود؛ این انتخابات باید خیلی وقت قبل انجام می‌شد، اما به دلایلی که در جلسه اعلام شد، برنامه‌ریزی شده بود تا امروز به انجام برسد. با توجه به تراکم کاری که برای تیم ملی است و بازی‌های مقدماتی، باید به استان سرسبز مازندران می‎آمدیم.

وی افزود: جا دارد از برادر عزیزم آقای دکتر رنگرز تشکر کنم که بسیار زحمت کشیدند، از زحمات آقای مهندس بهروان که جزو مفاخر استان هستند و سال‌های سال بنده با ایشان سابقه همکاری در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را دارم هم تشکر می‌کنم، ایشان منشأ خدمات زیادی برای فوتبال مازندران بودند. به آقای درزی خلردی هم تبریک می‌گویم که امروز در یک پروسه کاملا دموکراتیک توانستند از مجمع رأی بگیرند.

عزیزی‌خادم ادامه داد: برای فدراسیون فوتبال و جامعه فوتبال مازندران بسیار جای خوشحالی است که همراهی‌ها برای انتخابات امروز، یک نگاه تعاملی بین دستگاه‌ها بود؛ فکر می‌کنم آنچه امروز به نمایش گذاشته شد، یک همکاری مشترک برای رسیدن به یک هدف مشترک بود، هدفی که مبتنی بر احترام متقابل است. مطمئنا با حضور دکتر رنگرز به عنوان سکاندار ورزش استان، قطعا این مسیر قوی‌تر و روشن‌تر خواهد بود و هم‌چنین جناب آقای دکتر درزی خلردی که خودشان از جامعه دانشگاهی هستند و سوابق بالایی در این حوزه دارند. هم‌چنین حضور آقای مهندس بهروان که امروز رسماً رئیس جدید اعلام کردند که ایشان در هیات‌رئیسه خواهند بود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به پتانسیل استان مازندران گفت: انشالله یک مجموعه با یک اراده جمعی باشد، با توجه به این‌که استان مازندران امروز از حیث حوزه باشگاهی و ورزشی و در فوتبال، امروز بعد از فکر می‌کنم در سطح یک کشور است. عملاً خوزستان دوم است و امروز یکی از قطب‌های مهم ورزش و فوتبال است، به دلیل این‌که در سطح لیگ‌های مختلف هم استان مازندران بازیکنان زیادی را دارد. امروز در لیگ برتر صاحب یک باشگاه است و امیدوارم این نگاه قوی‌تر از قبل باشد.

عزیزی‌خادم درباره تیم نساجی هم توضیح داد: من نمی‌گویم نساجی برای یک شهر است، نساجی برای مازندران است و ریشه و تاریخچه‌اش این را نشان می‌دهد. آن‌هم تیمی از بخش خصوصی و آقای مهندس حدادیان که شخصاً دارند با این هزینه‌های بالا و فوتبالی که شما برگشت سرمایه در آن نمی‌بینید، مشغول فعالیت هستند. امیدوارم با همکاری اداره ورزش، پروژه ورزشگاه وطنی سرعت بیشتری پیدا کند تا بتواند نساجی در ورزشگاه خانگی بازی کند. هم‌چنین مسئولان استانی هم نگاه ویژه‌تری به این تیم داشتند، چرا که شخصاً در حال اداره است.

او با اشاره به جلسه هفته گذشته فدراسیون فوتبال با مدیران لیگ برتری گفت: در آن جلسه پیشنهاد داده شد که بتوانیم یک مزیتی برای باشگاه‌های دارای مالک خصوصی در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال قائل شویم. یعنی باید عملاً تفاوتی بین بخش خصوصی و بخش‌های دولتی و خصولتی باشد، کسی که دارد شخصاً هزینه می‌کند باید یک امتیاز برای او قائل شویم.

عزیزی‌خادم افزود: این را ما به دوستان گفته‌ایم و در حال بررسی است که انشالله بتوانیم حداقل حرکتی را به واسطه امتیازی که این‌ها دارند که دارند از جیب‌شان و وقت‌شان گذشته‌اند که یک استان را خوشحال کنند. وقتی رفتار متفاوت است، باید این نگاه متفاوت و متمایزی را برایش قائل شد که در فدراسیون فوتبال به دنبال این برنامه‌ریزی هستیم که بتوانیم یک مصوبه برای بخش خصوصی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان صحبت‌های خود در واکنش به سوالات خبرنگاران درباره عدم دعوت طارمی به اردوی تیم ملی، پاسخی نداد و از مقابل خبرنگاران عبور کرد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: