بارسلونا و اتکا به نیروی لاماسیا

بارسلونا شب گذشته در دیدار با دیناموکیف از یک ترکیب جوان استفاده کرد و از ۹ بازیکن آکادمی و سه بازیکن زیر ۲۰ سال استفاده کرد.

کد خبر: ۱۱۳۴۴۶
۱۶:۰۲ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز - به نقل از موندو دیپورتیوو،  بارسلونا شب گذشته در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان مقابل دیناموکیف صف آرایی کرد و توانست با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهد. این در حالی بود که آبی و اناری‌ها در این دیدار از سرمربی موقت بهره می‌بردند و بازیکنان بسیار جوانی در ترکیب خود داشتند. بارسایی‌ها در فهرست اولیه خود سه بازیکن زیر ۲۰ سال داشتند: نیکو ۱۹ ساله، فاتی ۱۹ ساله و گاوی ۱۷ ساله.  

میانگین سنی بازیکنان بارسا در بازی شب گذشته ۲۴ سال و ۳۱۱ روز بود که باعث شد این ترکیب تبدیل به دهمین ترکیب جوان تاریخ بارسا شود. بار آخری که بارسا با ترکیبی جوان به میدان رفته بود به فصل گذشته و دیدار مقابل همین دیناموکیف برمی گشت که کومان تیمی با میانگین سنی بود سال و ۶ ماه و ۲۵ روز را به میدان فرستاد. جوان‌ترین ترکیب تاریخ بارسلونا در ۲۹ اکتبر ۲۰۰۲ به میدان آمده است و میانگین سنی آن بازیکنان ۲۲ سال و ۱۱ ماه و ۲۸ روز بود.

ضمن این که دیشب ۷ بازیکن از آکادمی (مینگزا، اریک گارسیا، آلبا، بوسکتس، نیکو، آنسو و گاوی) در ترکیب آبی و اناری‌ها بودند و در ادامه بازی نیز آرائوخو و بالده نیز که از بازیکنان آکادمی هستند به میدان آمدند که نشان از اتکای بالای باشگاه بارسلونا به آکادمی بازیکن سازی خود یعنی لاماسیا است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: