رضاییان: فوتبال می‌تواند بیشتر از این درآمدزایی کند

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون به دنبال این است که باشگاه‌ها در اسرع وقت به درآمدزایی برسند و فدراسیون هم می‌خواهد این کار انجام شود تا دیگر دغدغه باشگاه‌ها وجود نداشته باشد و به تیم ملی بپردازد

کد خبر: ۱۱۳۴۳۷
۱۵:۱۳ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز - بهرام رضاییان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه امروز (چهارشنبه) مدیران باشگاه‌ها با مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی بود و باشگاه‌ها آمدند و صحبت‌هایشان را کردند. واقعیت این است که فوتبال می‌تواند بیشتر از این درآمدزایی کند و حق خودش را به دست آورد، اما به همدلی نیاز است. امروز همه دوستان کنار هم جمع شدند تا باشگاه‌ها، هیات‌ها و حتی فدراسیون فوتبال به حق واقعی خود برسند. هر گونه محتوا و تبلیغات باعث می‌شود خود فدراسیون فوتبال نفع ببرد و بعد از آن به باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال کمک می‌شود. باشگاه‌های ما مظلوم هستند و درآمدی ندارند و در این شرایط اقتصادی هزینه‌ها سرسام‌آور شده است.

او ادامه داد: امیدواریم این جلسه و جلسه بعدی که با حضور کارگروه تشکیل می‌شود، منجر به این شود که باشگاه‌ها به حق خود برسند. یکسری قوانین قبلا بود و تصویب شد که متولی تبلیغات محیطی سازمان لیگ باشد، اما باشگاه‌ها امروز اظهار نظر کردند و بعضی‌ها گفتند سازمان لیگ و بعضی‌ها هم گفتند خود باشگاه‌ها متولی باشند، اما نظر قاطع بر این بود که سازمان لیگ مجددا متولی باشد. رییس فدراسیون و آقای بهاروند قول دادند که در هر مسیری برای درآمد فوتبال همکاری می‌کنند.

رضاییان در پایان گفت: هر قانونی برای درآمدزایی و منفعت فوتبال باشد تصویب می‌شود و در جایی که بخشنامه به ضرر فوتبال باشد، لغو می‌کنیم. آقای آجورلو و خیلی از باشگاه‌ها امروز دغدغه تیم‌هایشان را گفتند. ما به دنبال این هستیم که باشگاه‌ها در اسرع وقت به درآمدزایی برسند و فدراسیون هم می‌خواهد این کار انجام شود تا دیگر دغدغه باشگاه‌ها وجود نداشته باشد و به تیم ملی بپردازد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: