دستگیری باندسارقان مسلح در "اهواز

فرمانده انتظامي اهواز از دستگيری باند 3 نفره سارقان مسلح با کشف 9 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۱۱۳۳۵۰
۱۹:۲۲ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

12

دیدارنیوز خوزستان:سرهنگ "محسن دالوند "در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت بعنف و مسلحانه از شهروندان دريکي از محله هاي شهر اهواز، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتري 19 شهرستان اهواز با اقدامات فني و پليسی سارقان مسلح را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائی طي عملياتي غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگير کردند.

سرهنگ دالوند در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسي از مخفيگاه متهمان مقادیری طلاجات، تعدادی دستگاه ماينر، یک دستگاه دوربين فيلمبرداري، یک دستگاه دوربین عکاسي و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 2 فقره سرقت مسلحانه 2 فقره سرقت به عنف و 5 فقره سرقت عادی اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي به مرجع قضائي معرفي شدند، ازشهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را درخصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طريق مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايي ودستگيري آنان در اسرع وقت اقدام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: