وعده مدیرعامل شستا برای مولدسازی سرمایه‌های راکد

علی رستمی، مدیرعامل شستا مهمترین برنامه‌اش در دوره مدیریتی جدید را مولدسازی دارایی‌های غیرمولد شستا دانست و گفت: قطعا ساماندهی می‌کنیم که وضعیت سهام شستا بهتر از گذشته شود.

کد خبر: ۱۱۲۹۵۰
۱۳:۳۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ علی رستمی با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اظهار کرد: در حال حاضر ارزش سرمایه گذاری‌های انجام شده در شستا ۴۲ هزار میلیارد تومان است و هدف گذاری شده که این میزان در این دوره مدیریتی ۱۰ برابر شده و به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برسد. این امر قطعا نیازمند تلاش شبانه روزی است.

وی درباره مهمترین برنامه‌هایش برای اداره شستا گفت: مهمترین برنامه‌ام مولدسازی دارایی‌های غیرمولد شستا است. در این راستا شرکت‌های زیان‌ده ساماندهی شده و پروژه‌های در دست اجرا نیز همانطور که گفته شد با تلاش شبانه روزی تکمیل شده و سرعت خواهند گرفت.

مدیرعامل شستا افزود: باید این موضوع را درنظر داشت که با مولدکردن سرمایه‌های راکد، افزایش سودآوری را شاهد خواهیم بود؛ ضمن آنکه تحرک و پویایی شستا که حدود ۱۵ درصد تولید ناخالص داخلی را تشکیل می‌دهد موجب حرکت و رشد دیگر مجموعه‌های اقتصادی خواهد شد.

رستمی در حاشیه مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل جدید شستا، درباره وضعیت سهام شستا در بورس نیز گفت: برنامه‌ریزی کرده و قطعا ساماندهی می‌کنیم که وضعیت سهام شستا بهتر از گذشته بشود. این نوید را به سهامداران می‌دهم که نگران نباشند. بخشی از افت‌های رخ داده ناشی از شرایط اقتصادی کشور و بازار بوده است، اما اکنون که بازار وضعیت متعادل و متناسبی پیدا کرده، سرمایه گذاری در سهام شستا می‌تواند برای سهامداران منافع خوبی به دنبال داشته باشد.

برچسب ها: شستا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: