یک اسپانسر تبلیغاتی اعلام کرد برای تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال 150 میلیارد تومان بدهد که پیشنهادی مناسب به آجورلو است.
دیدارنیوز - این شرکت تبلیغاتی فقط برای تبلیغات محیطی باشگاه استقلال در این فصل عددی را پیشنهاد کرده که بیشتر از حدود ۱۰۰ میلیاردی است که فصل گذشته کارگزار قبلی این باشگاه برای کل برند پرداخت کرده است.
این مبلغ بخشی از قرارداد کارگزاری است که با باشگاه به توافق رسیده و به نظر میرسد که به زودی از آن رونمایی میشود. این کارگزار غیر از مبلغ تبلیغات محیطی عددی بسیار بیشتر از کارگزار پیشین را به باشگاه استقلال پیشنهاد کرده است.
با توجه به تفاهم باشگاه استقلال با این کارگزار به نظر میرسد که تنها یک بخش تبلیغات محیطی بتواند بسیاری از مشکلات مالی این باشگاه را حل کند و در ادامه زمینه ساز درآمد بیشتر باشگاه در سایر بخشها هم شود.
این در حالیست که پیش از این گفته میشد آجورلو معتقد است میزان درآمدهای استقلال در طول فصل میتواند چندین برابر مبالغ قرارداد سالهای گذشته باشد و به نظر میرسد یکی از ظرفیتهای مورد نظر مدیرعامل استقلال فرصت استفاده از تبلیغات محیطی در بازیهای خانگی است که پیش از این عملا درآمدی برای این باشگاه نداشته است.
باید منتظر ماند و دید که واکنش سازمان لیگ در مقابل عزم باشگاه استقلال برای سپردن تبلیغات محیطی به این کارگزار چگونه خواهد بود.
طبق اعلام معاون حقوقی باشگاه استقلال، قرارداد این باشگاه با های وب طبق رای حکم فسخ شده است