حمله زن کارتن خواب به پرستار اورژانس با چاقو

زن کارتن خواب صبح امروز حین پذیرش، با چاقو به پرستار بیمارستان شهدای تجریش حمله کرد. زن کارتن خواب دستگیر و و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

کد خبر: ۱۱۱۰۹۱
۱۶:۵۸ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ ساعت ۸ صبح امروز زن کارتن خوابی که چند روزی در بیمارستان شهدای تجریش بستری و ترخیص شده بود، باردبگر برای درمان به اورژانس این بیمارستان مراجعه و خواستار بستری دوباره می‌شود.

دقایقی بعد کادر درمان اقدامات اولیه را برای بستری کردن این فرد در بیمارستان آغاز می‌کنند، اما زن کارتن خواب با چاقو به یکی از پرستاران حمله و با فرو کردن چاقو در کمر پرستار جوان، او را مجروح می‌کند.

بلافاصله پرستار مجروح به اتاق عمل منتقل و اقدامات درمانی ب‌ای نجات جانش آغاز می‌شود. با تلاش تیم پزشکی بیمارستان او از یک قدمی مرگ نجات یافته و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارد.

با اعلام این موضوع به کلانتری ۱۰۱ تجریش تحقیقات بیشتر در اینباره آغاز و زن کارتن خواب دستگیر وو برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

یکی از پرسنل بیمارستان در مورد این حادثه به جامعه ۲۴ گفت: این زن کارتن خواب است و شب قبل هم در بیمارستان بود، ما هنوز از این اقدام و حمله او به همکارمان در شوک هستیم.

منبع: جامعه 24
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: