فدراسیون فوتبال همراهان شهاب عزیزی خادم را سانسور کرد

فدراسیون فوتبال با انتشار خبری کوتاه، به ملاقات شهاب عزیزی خادم و کادردار سفارت ایران در امارات اشاره کرد اما هیچ اشاره ای به حضور همراهان رییس فدراسیون در این ملاقات نکرد!

کد خبر: ۱۱۰۶۸۹
۱۰:۳۶ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

دیدارنیوز - تصویری که سید محمد حسینی مسئول سفارت ایران در امارات از ملاقاتش با شهاب عزیزی خادم با هیات همراه منتشر کرده با تصویری که روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته، تفاوت دارد.

در حالی که رییس فدراسیون فوتبال با یک کاروان پرتعداد راهی امارات شده، عصر امروز سید محمد حسینی رییس نمایندگی ایران در امارات که در اطلاعیه فدراسیون فوتبال، کاردار سفارت معرفی شده، در توییتر عکسی از ملاقات خود با رییس فدراسیون فوتبال و هیات همراهش منتشر کرد که در این عکس شهاب عزیزی خادم به اتفاق چهار نفر از همراهانش در ملاقات با سیدمحمد حسینی دیده می شد.

سایت فدراسیون فوتبال ساعاتی پس از آن که کاردار سفارت ایران در امارات با انتشار عکسی از ملاقات امروزش با شهاب عزیزی خادم و هیات همراه او خبر داده بود، یک عکس دو نفره  از این دیدار منتشر کرد ولی هیچ اشاره ای به حضور هیات همراه در این ملاقات نداشت. 

از این «سانسورِ همراهان» جالب تر این است که حسینی در توییتر تنها یک اظهارنظر درباره این ملاقات داشت؛ 

 با رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به اتفاق مدیران فدراسیون در سفارت جلسه طولانی داشتم. در جریان فعالیت های بین المللی فدراسیون قرار گرفتم. 

اما در سایت فدراسیون فوتبال از زبان کاردار سفارت ایران در امارات نوشته شده؛ 

خوشحالم رئیس فدراسیون فوتبال به موضوع دیپلماسی اهمیت می دهد و چند جا نشانه های این موضوع را دریافت کردم. دیدار با اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در قطر و حضور در سفارت ایران در امارات نشان از تغییر رویکرد فدراسیون دارد. در فدراسيون‌های قبلی این فضا وجود نداشت و ما باید از این فضای دیپلماسی بوجود آمده بهترین استفاده را بکنیم. سعی می کنیم همه امکانات را برای تیم های ورزشی فراهم آوریم. در کنار تیم های ملی هستیم و همه موضوعاتی که مربوط به منافع ملی باشد را پیگیری خواهیم کرد.

آنچه حسینی توییت کرد به این مفهوم بود که عزیزی خادم و هیات همراه در یک جلسه طولانی با او درباره فعالیت های فدراسیون حرف زده اند اما فدراسیون به نقل از حسینی به تعریف و تمجید از فدراسیون فعلی و انتقاد از فدراسیون قبلی پرداخت!

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: