سیلی کنعانی‌زادگان به مهاجم کهنه‌کار قطری

مدافع ایرانی الاهلی در هفته نخست لیگ ستارگان در دقایق پایانی بازی با القطر با بازیکن حریف درگیر شد و از داور کارت گرفت.

کد خبر: ۱۰۸۶۶۵
۱۴:۳۸ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز - لیگ ستارگان قطر هم فصل جدید خودش را آغاز کرد و الاهلی که از حضور محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ایرانی بهره می‌برد به تساوی در دیدار مقابل القطر رضایت داد.


بیشتر بخوانید: قسط اول مربی استقلال به دلار پرداخت شد


این دیدار در دقایق پایانی خود به دلیل درگیری میان کنعانی زادگان و سباستین سوریا تحت تاثیر قرار گرفت و داور مسابقه مجبور شد دست به جیب شود.

در یک صحنه سوریا قصد داشت از کنعانی زادگان عبور کند که برخوردی میان این دو نفر شکل گرفت و در شرایطی که داور مسابقه اعتقاد داشت خطایی رخ نداده، سوریا مدعی بود مدافع ایرانی او را شارژ کرده و همین موضوع آغاز درگیری میان این دو نفر بود.

سوریا که در سال‌های اخیر چند بار مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفته و سابقه درگیری فیزیکی با بازیکنانی مثل علی قربانی را هم دارد پس از بلند شدن به سمت کنعانی زادگان رفت و صحبت‌هایی به او گفت که با خشم و واکنش این بازیکن همراه بود. اتفاق که از چشم داور دور نماند و کنعانی را با کارت زرد خودش جریمه کرد.

تمارض عجیب سوریا و روی زمین افتادن او، باعث واکنش هایی در فضای مجازی نیز همراه شد و یک صفحه اینستاگرامی قطری، حرکت سوریا را با تمارض های عجیب و غریب نیمار بازیکن برزیلی پاریس سن ژرمن مقایسه کرد. به هر شکل این دیدار در پایان بدون گل و با تقسیم امتیازات دو تیم به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: