رونمایی بارسلونا از پدیده ۱۷ ساله در نوکمپ

در بازی دیشب بارسا برابر ختافه، رونالد کومان به یک بازیکن ۱۷ ساله میدان داد.

کد خبر: ۱۰۶۸۷۸
۱۷:۳۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز - شب گذشته بارسلونا موفق شد در هفته سوم لالیگا با نتیجه ۲-۱ از سد ختافه عبور کند. بارسا نمایش خوبی نداشت، ولی در هر صورت توانست سه امتیاز را به لطف دو گل سرجی روبرتو و ممفیس دیپای به دست بیاورد.

یکی از اتفاقات بازی بارسا-ختافه به میدان رفتن یک بازیکن ۱۷ ساله برای بارسا بود. پابلو مارتینز پائز گاویرا ملقب به گاوی با ۱۷ سال و ۲۴ روز سن از سوی رونالد کومان به میدان فرستاده شد. دقیقه ۷۴ بازی و به دلیل مصدومیت سرجی روبرتو از ناحیه دنده، گاوی جانشین او شد و نمایش بدی هم نداشت. او چهارمین بازیکن جوانی است که برای تیم اول بارسا به میدان رفته است.

رکورد در اختیار ویسنس مارتینز (۱۶ سال و ۹ ماه و ۶ روز)، آنسو فاتی و بوژان کرکیچ است. گاوی اهل سویاست و محصول آکادمی لاماسیا بارسلونا.

او در پایان بازی گفت: «خیلی خوشحالم و شادترین بچه روز زمین هستم. توانستم اولین بازی ام برای بارسا را در نوکمپ انجام دهم و حالا هزار چیز مختلف در سرم است. کمی استرس داشتم و البته که طبیعی بود. به زمین رفتم تا همه توانم را بگذارم و فکر می‌کنم همه چیز هم خوب پیش رفت. هر دو پیراهنی که برای بازی امروز در اختیارم گذاشته بودند را به یادگار نگه می‌دارم و دوست دارم اینجا از همه کسانی که کمک کردند بتوانم برای بارسا به میدان بروم، تشکر کنم.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: