خرید جدید پرسپولیس تا دقایقی دیگر نهایی می‌شود

مدافع میانی مدنظر پرسپولیس موفق به دریافت فسخ قرارداد با باشگاه مشهدی شد و تا دقایقی دیگر با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را به امضا می‌رساند.

کد خبر: ۱۰۵۹۹۳
۱۷:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

دیدارنیوز - علی نعمتی مدافع جوان پدیده مشهد که طی دو فصل اخیر یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل محمدی برای حضور در جمع سرخپوشان بوده است، در نهایت موفق به دریافت فسخ قراردادش شد تا مذاکرات خود با پرسپولیس را نهایی کند.

نعمتی تا دقایقی دیگر وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا بعد از توافق های مالی تبدیل به سومین خرید سرخپوشان در این فصل از نقل و انتقالات لیگ برتر بشود. نعمتی در باشگاه پدیده زیر نظر گل محمدی کار کرده و با توجه به شرایط سنی و مهارت های فنی خرید خوبی برای پرسپولیس این فصل محسوب می شود.

نعمتی که عزم خود را برای حضور در پرسپولیس جزم کرده بود، با وجود ممانعت ها و مشکلاتی که در مسیر تغییر باشگاهش بود، در نهایت ساعتی پیش قرارداد خود را با باشگاه مشهدی فسخ کرد و با پرداخت پول رضایت نامه، به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس خواهد پیوست.

پرسپولیس بعد از جدایی محمد حسین کنعانی زادگان تا این لحظه موفق به جذب علیرضا ابراهیمی در پست دفاع میانی شده و با جذب علی نعمتی کار تقویت در این پست را تکمیل خواهد کرد. یحیی گل محمدی در پست دفاع میانی، سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی را نیز در اختیار دارد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: