ستاره استقلال ماندنی است؟

برخلاف شایعات اخیر، فرشید اسماعیلی در لیست مازاد فرهاد مجیدی نیست و این بازیکن به احتمال زیاد کار خود را در استقلال ادامه خواهد داد.

کد خبر: ۱۰۵۵۱۷
۲۱:۴۹ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز: در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر ارائه لیست بازیکنان مازاد در استقلال منتشر شد و برخی گمانه‌ها حاکی از حضور فرشید اسماعیلی در این فهرست بود.

اما در شرایطی که استقلال هیچ خریدی درخط هافبک انجام نداده و با کمبود بازیکن در این پست مواجه است، شرط عقل حکم می کند که مجیدی، فرشید اسماعیلی را حفظ کند. اگر استقلال بخواهد بازیکنی با کیفیت اسماعیلی را بخرند، باید کلی پول بدهد در حالی که اسماعیلی با بقیه بازیکنان هماهنگ است و تجربه زیادی هم در استقلال دارد هرچند که این فصل عملکرد پر فراز و نشیبی داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مجیدی اصلاً نگفته اسماعیلی را نمی‌خواهد اما داریوش‌ شجاعیان خیلی بعید است که در جمع آبی‌پوشان باقی بماند.

در لیست مجیدی نام یکی دو هافبک هم هست که البته توانایی بازی در سمت چپ و راست به عنوان وینگر را هم دارند اما اینکه فرهاد به باشگاه گفته باشد فرشید اسماعیلی را نمی خواهم، صحت ندارد مگر اینکه خود فرشید بخواهد از استقلال جدا شود که این قضیه هم هنوز قطعی نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: