دژبان ارتش روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر را در مقابل کرونا واکسینه می‌کند

سرتیپ دوم محمدرضا حسینی فرمانده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که دژبان ارتش با همکاری وزارت بهداشت امکان واکسیناسیون خودرویی را فراهم کرده است و روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر را واکسینه می‌کند.

کد خبر: ۱۰۵۳۵۷
۱۲:۴۵ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرتیپ دوم محمدرضا حسینی فرمانده دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پس از دستور مقام معظم رهبری دژبان ارتش بلافاصله با فراهم کردن امکانات لازم و با همکاری وزارت بهداشت شرایط واکیسناسیون خودرویی شهروندان گرامی را فراهم کرد و هم اکنون بیش از ۱۲۰۰۰ نفر در روز تلقیح واکسن می‌شوند.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت مردم و سرعت عمل در واکسیناسیون برای ما یک اصل محسوب می‌شود گفت: تلاش کرده ایم با نظم و دقت و در کمترین زمان افراد واکیسنه شوند، البته علاوه بر واکسیناسیون خودرویی، محلی نیز برای افراد سالخورده و پیاده نیز تعبیه شده است تا از همه امکانات بهترین بهره مندی صورت پذیرد.

دژبان ارتش مظهر خدمت و کرامت

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی تبار، رییس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش نیز در گفتگو با خبرنگار ما با تسلیت دهه محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، دژبان ارتش را مظهر خدمت و کرامت دانست و گفت: با همه توان در خدمت مردم هستیم و از فرمانده محترم دژبان گرفته تا افسران و درجه داران و سربازان گوش به فرمان دستور فرمانده کل قوا با تمام توان به امر واکسیناسیون مردم می‌پردازند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: