نوراللهی پشیمان شده است؛ چرخش از امارات به سمت قطر

در حالی که گفته می‌شد که احمد نورالهی با تغییر نام لیگ امارات در این کشور توپ خواهد زد حالا تردیدها در مورد تغییر نام این لیگ باعث شده است که او بار دیگر به بازی در قطر متمایل شود.

کد خبر: ۱۰۵۱۱۹
۱۶:۰۲ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

دیدارنیوز - احمد نوراللهی که این روز ها در دو راهی انتخاب باشگاهی دیگر برای ادامه فوتبالش و تمدید قرارداد با پرسپولیس قرار گرفته با باشگاه اماراتی الاهلی به توافق رسید اما یک سری کارشکنی ها از داخل ایران صورت گرفته و برخی به باشگاه اماراتی اعلام کرده اند به دلیل نام تورنومنت جام حذفی و سوپر کاپ این کشور، فدراسیون فوتبال ایران مطابق قانونی که سال 1392 مصوب کرد به بازیکنان ایرانی اجازه حضور در لیگ امارات را نمی دهد و احمد نوراللهی نمی تواند در این لیگ بازی کند.
در سایت فدراسیون فوتبال امارات همچنان از این دو تورنومنت با نام خلیج عربی اسم برده شده است.

8 سال پیش زمانی که نام رقابت های این کشور به خلیج عربی تغییر کرد طبق قانونی داخلی، بازیکنان ایرانی حق بازی در این کشور را نداشتند  و حالا هم این قانون برای احمد نور دردسر ساز شده است اما این در حالی است که از طرف اماراتی ها به هافبک پرسپولیس اعلام شده بود نام رقابت های لیگ، جام حذفی و سوپر کاپ امارات تغییر می کند و به همین دلیل مانعی برای این انتقال وجود ندارد.

کسانی که واسطه این انتقال بودند معتقد هستند لیگ حرفه‌ای به نام یک شرکت نفتی تغییر می‌کند و این تضمین هم به نوراللهی داده شده که قرار نیست نام جعلی خلیج عربی روی این لیگ باشد.

همین کشمکش‌ها باعث شده تا نوراللهی ریسک نکند و به پیشنهاد قطر فکر کند. البته این در حالی است که قبلا نوراللهی قید قرارداد با تیم قطری را زده بود و برای تمدید قرارداد با سران باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود.

حالا معلوم نیست تیم قطری که طبق شنیده‌ها الغرافه است رقم را بالاتر برده یا پیشنهاد جدیدی از قطر رسیده که نوراللهی را وسوسه کرده باشد تا این بازیکن توافقات با پرسپولیس را فراموش کند...

نوراللهی بعد از توافق با مدیران پرسپولیس، با پیشنهاد الاهلی برای پوشیدن پیراهن شماره ۸ این تیم اماراتی که در گذشته بر تن علی کریمی بود، مواجه شد و در حالی که مدیران پرسپولیس صبح شنبه منتظر او بودند تا برای تمدید قرارداد به ساختمان باشگاه برود، پنجشنبه راهی دبی شد و تا نیم قدمی عقد قرارداد با الاهلی پیش رفت، اما کارشکنی‌ها او را ترسانده و باعث شده نوراللهی از ترس این که فدراسیون فوتبال مجوز حضورش در امارات را صادر نکند، دوباره به سمت قطر راهنما زده است!

منبع: طرفداری
برچسب ها: احمد نورالهی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: