واکنش بازیگر «نون خ» به درگذشت علی سلیمانی بر اثر کرونا

میزان نوشت: میرطاهر مظلومی گفت: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روزها حال خوبی ندارند از جمله آنها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

کد خبر: ۱۰۴۷۲۵
۰۹:۲۵ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

 

دیدارنیوز ـ میرطاهر مظلومی در واکنش به درگذشت علی سلیمانی گفت: متاسفانه علی عزیز که در بیمارستان بستری بود و حالش رو به بهبود بود ناگهان با وضعیت بدی مواجه شد و صبح امروز با افت شدید اکسیژن خون درگذشت.

بازیگر «نون خ» در همین راستا ابراز کرد: علی سلیمانی بازیگر بسیار شریف و با انگیزه‌ای بود و به دلیل اینکه این روزها سر کار و مشغول ایفای نقش بود دچار این ویروس شد.

این بازیگر تلویزیون تاکید کرد: بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روزها حال خوبی ندارند از جمله آنها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

مظلومی خاطرنشان کرد: از مسئولین بخواهید هنرمندان به ویژه بازیگران را واکسینه کنند ما بیشتر از هر قشر دیگری در خطر هستیم.


برچسب ها: علی سلیمانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
هنرجو
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
اول از همه فوت هنرمند فقید علی سلیمانی را که بازیگری دوست داشتنی و پر تلاش بود را به همه هنرمندان و بازیگران و مردم عزیز و به دختر و همسر گرامی شان تسلیت می گویم . من خیلی از فوت علی سلیمانی ناراحت و غمگین شدم ، خدا علی سلیمانی را بیامرزد و روحش قرین رحمت الهی باشد . او زود از میان ما رفت اما یادش همیشه زنده است و نمیرد کسی که یادش به نکویی برند ، چیزی نمانده بود که واکسن کرونای گروه سنی علی جان سلیمانی هم برسد ، چقدر زود دیر می شود . به همه بازیگرها و کارگردان ها واکسن بزنید .
مدتی بود که می خواستم حقیقتی را بیان کنم ولی در گفتن آن شک داشتم اما حالا که همه بی خودی از سمندریان بت می سازند مجبورم این حقیقت را بیان کنم .اون کسی که می خواهم در مورد آن حرف بزنم حمید سمندریان است که سرطان گرفت و مرد و به قبر رفت . کسی که سالها قبل برای تست بازیگری به موسسه بدرد نخور و بی فایده او رفتم، درشرایطی که همه موسسات بازیگری به صورت رایگان تست بازیگری می گرفتند ، سمندریان سودجو ، برای گرفتن تستهای بازیگری مسخره و سطح پائینش از همه متقاضیان پول می گرفت و بعد با بداخلاقی وبدعنقی علاقمندان به بازیگری را رد می کرد . حداقل می توانست با احترام و خوش اخلاقی کسانی را که علاقمند به بازیگری هستند را رد بکند نه با تکبر و عصبیت .
این که بعضی ها می گویند سمندریان به گردن ما حق دارد ، می خواستم بگم نه تنها سمندریان به گردن امثال ما هیچ حقی ندارد بلکه امثال ما هستند که به گردن سمندریان حق دارند چون سمندریان هیچ بازیگر عالی و توانمندی تربیت نکرد و کسانی هم که بازیگر شدند استعداد و تلاش خودشان بوده و هیچ ربطی به سمندریان ندارند ، تئاترهایی که سمندریان ساخته خیلی ضعیف است و کتابهای ترجمه شده اش هم نسبت به سایر مترجمین عالی از سطح پائین تری برخوردار است ، ایشان اصلا لیاقت این را ندارند که اسم پدر تئاتر رویش گذاشته شود و نباید هیچ سالنی به اسم او درست شود . من تنها چیزی که از سمندریان به یاد دارم یک آدم متکبر و عصبی و بدعنق و بد اخلاق است که برای تستهای بازیگری مسخره اش ، پول می گرفت و جز خودش هیچ کس را آدم حساب نمی کرد . وقتی از نزدیک سمندریان را دیدم اصلا از او خوشم نیامد و همیشه تصویر بدی از او در ذهنم مانده که فراموش نمی شود . اصلا فکر نمی کردم اخلاق سمندریان اینقدر بد باشد . من واقعا نمی دانم چرا بعضی ها اصرار دارند از امثال سمندریان بت بسازند ؟؟؟ بت ساختن از امثال سمندریان نادانی است . وقتی سمندریان این گونه با من رفتار کرد خودش فکرش را نمی کرد که روزی مریض شود و بمیرد.
سمندریان مثل پدر با هنرجویان تئاتر رفتار نمی کرد پس نباید اسم پدر تئاتر روی او گذاشته شود . استاد فقید جمشید مشایخی مثل یک پدر واقعی بود و فوق العاده دوست داشتنی بود و بازیگر خیلی توانمند و پیشکسوت بود ، پس باید اسم پدر تئاتر و سینما روی جمشید مشایخی و محمد علی کشاورز و داود رشیدی و عزت الله انتظامی گذاشته شود که پیشکسوتان بازیگری در تئاتر و سینما بودند . ان شاء الله استاد علی نصیریان هم سلامت و شاد باشند .
من هیچ وقت سمندریان را به خاطر رفتار بدی که با من داشت و مرا از بازیگری ناامید کرد و با بدعنقی و تکبر با من رفتار کرد را نمی بخشم مخصوصا الان که مرده . اما من تلاش می کنم مثل او رفتار نکنم و خوب باشم و پیشرفت و ترقی کنم و بر خلاف میل سمندریان که مرا ناامید کرد ، سعی می کنم موفق شوم.